pondělí 21. prosince 2015

Aktuální kresby Jeníčka




Příšerky podle hry na iPadu...







8 komentářů:

  1. Je to šťastný chlapec.
    ipsilonka

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček sa skokovo pohol dopredu, je šikovný, talentovaný a má fantáziu !
    Požehnané Sviatky, všetkým Vám !

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne obrazky a bojovnici me uplne uchvatili! Uz mame doma knizku Proc skacu, dekuji za doporuceni, take ji urcite budu cist nekolikrat... Preji krasne Vanoce!

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi a připadají mi šťastné:)

    OdpovědětVymazat
  5. A pavouci jsou pryč. :-)
    Pěkné obrázky. Jen, co to drží ta příšerka za zubatou věc? Vypadá to jako pila. Je to ještě opravdu hra? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám taky aurtismus a vaše stránky mi velice pomáhají
    Simča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simčo, TO JE TA nejkrásnější věta, JAKOU jsem v posledních měsících četla! Děkuju! To je důvod, proč píšu! Možná mě tahle větička zase postrčí k tomu psát dál... Tisíceré díky!!!!!!!!!!!

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...