čtvrtek 17. prosince 2015

Prečo skáčem - Naoki Higašida


A dnes tip na skvělou knihu.
Většinu knih po přečtení rozdávám dál, ale tento POKLAD si nechám ve své knihovně.
Na její přečtení se chystám už podruhé.


Pokaždé tam najdu něco nového, zajímavého a fascinujícího...






















5 komentářů:

  1. Uz jsem ji tu taky videla. Dekuji za doporuceni, urcite si ji koupim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná. Většinu knih po přečtení posílám dál, ale tahle stojí za to, abych ji četla několikrát a zanechala jí čestné místo ve své knihovně.

      Vymazat
  2. Knihu mam, mna naopak nenadchla. Pohlad priamo z druhej strany je fajn, ale cakala som, ze sa dozviem viac.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte doma autistu? Nebo nějaké zkušenosti s autismem? ZA mě - je super.

      Vymazat
  3. Zaujímavá knižka :) ďakujem za typ! Hneď jak dočítam tú čo mám teraz rozčítanú tak asi si prečítam túto :) vďaka :)
    renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...