sobota 9. ledna 2016

Pravá italská restaurace


" Mamí,  existuje i LEVÁ italská restaurace?"

9 komentářů:

  1. Ano, rozumím. Typická otázka autisty.

    OdpovědětVymazat
  2. Nezvratná logika! :D Otázka bola podľa mňa úplne na mieste. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou to je vtipná a pohotová otázka. A vlastně logická. (y)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vtipná otázka. Logicky, kde by se v Čechách zvala pravá italská restaurace. Hezkou neděli. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou to zlatíčka - s dětmi je prostě psina! :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. V Čechách je každá italská restaurace vlastně levá. :)

    OdpovědětVymazat
  7. ♥ Milá Amélko, děkujeme za přáníčko a mějte s dětmi ten nejkrásnější šťastný nový rok ♥♥♥

    Chtěla jsem se ještě zeptat, máš facebook? Jen tak, jestli ano, určitě bych si Tě přála do přátel, sluníčko♥ Nevím, jestli na něm býváš, či ne, já trošku, založila jsem si ho před dvěma měsíci :) Izku už v přátelích mám ^^ Na fb jsem Gil Mílova :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to vtipná a trefná otázka, ale vím, že v tomto případě to není nadsázka ani vtip. ;-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...