pondělí 8. srpna 2016

Po schodech



Nakupování Jeníčka nebaví.


A čekání na holky už vůbec ne...




Ještě že má čepici, a tak si má čím házet...



Chvilkama skákal po schodech jak žabák...








Ale po většinu času odhazoval svou kšiltovku v dál....


...a pak pro ni utíkal...



Nechtělo se mi běhat s ním...


A tak jsem stála nahoře a trnula jsem, zda se pokaždé vrátí či nikoliv...


Sice má na ruce náramek se jménem a telefonním číslem, ale stejně jsem pokaždé ráda, když vidím, že se odněkud vynořil a že se zase vrací...

2 komentáře:

  1. Milan má porušený polohový aparát v uchu a veľa padal a narážal, robil by to isté,no na tých schodoch by sa ešte aj obúchal a to sklo!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kde to dítě bere tolik energie? :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...