čtvrtek 18. srpna 2016

Vysypat koš


- "Eli, prosím, vysyp koš."
- "Né, to nééé, štítím se ho. Ten koš je divnej, hnusnej a starej. Cítím se v bezpečí, když mám hezkej koš. Nelíbí se mi. Je mi nesympatickej a nechci na něj sáhnout. Nechci se k němu ani přibližovat.
To víko je nechutný, já musím mít koš šlapací - jak se na něj dá dole šlápnout, nechci na něj vůbec sahat, je to nechutný."

- "Je čistej, umytej..."
- "Vůbec není hezkej, ničí mi oči. Přijde mi strašně nechutný odendávat to víko. "

- "Jirko, jak ti může být jedno, jak ten koš vypadá?"
- "Záleží jen na funkčnosti, zda funguje. Je mi jedno, jak vypadá."

- "Tobě nevadí, že je z plastu, že není nerezovej?"
- "Fakt je mi jedno, z jakýho je materiálu."

- "Tak to by ti nevadil koš z hoven?"
- "A kdo asi tak dělá koš z hoven?"

- "Představ si to...jestli by ti to vadilo..."
- "Víš co, tak sežeň někoho, kdo by vyráběl koš z hoven a já se na něho pak podívám a řeknu ti, jestli mi to vadí..."

- "Tak si ho představ..."
- "Ale já si ho nechci představovat... Sežeň mi někoho, kdo to vyrábí..."

- "Ale mně je jedno, kdo ho vyrábí, sežeň si ho sám, když to potřebuješ....já jen chci vědět, jestli by ti to vadilo.."

- "Tobě by se fakt líbil hovnovej koš? Ty by sis ho opravdu dal do kuchyně? Představ si, jak někdo naskládá hovna na sebe a smrdělo by ti to tu..."


...a to už fakt "jdu do kolen" a odcházím z místnosti... (čož je výhoda. Když vede podobné debaty v autě, nemám kam utéct...)
Není to poprvé a nejspíš ani naposledy, kdy moje 18letá Aspergerka probírá fekální témata....
Nevěřili byste, jaké je to umění DONUTIT 18leté dítě vynést odpadky....
Není lepší se bez podobných témat obejít a udělat si to sama?

Jo, když vyndám sáček s odpadky z koše, udělám na něm uzel a postavím jí ho do cesty, tak se občas smiluje a odnese ho do popelnice, ale jinak....

"Za co, přátele? ZA CO?"

2 komentáře:

  1. Naďa sa štíti týchto vecí, umývaniu záchoda atď...robím to len ja a Janko, uvarí, ale nesprace....má antibakteriálny gel na ruky, ale v posteli a všade vysmrkané pap.kapesníky...tieto témy vôbec nemôžeme začať, nechce ich počuť...Milo má rád ,,fekálne,, témy! a muža vždy rozveselia, najmä vo filme!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň někdo mě chápe. Děkuju. Kolikrát si říkám, že kdybych to někomu vykládala, tak mi neuvěří...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...