úterý 25. října 2016

Jau

Eliška se řízla, když krájela buchtu a vykřikla "JAU".

Jeníček se začal smát....
- "Co je na tom k smíchu? Mně teče krev a bolí mě to."

Jeníček dostal záchvat smíchu, popadal se za břicho a škubal sebou smíchy....

- "Nesměj se, to vůbec není vtipný" řekla ELiška.

- "Eliška se řízla, to je strašně vtipný... hahaha...
Eliška je řízla, to je vtipný, to je vtipný...hahaha...."

- "Nesměj se mi!!!" ohradila se Eliška.

Jeníček bouchl Elišku do ruky...

- "OMLUV SE! Když někoho bouchneš, tak se musíš omluvit."

- "Nikdy, nikdy, trapný, trapný!!!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...