úterý 19. června 2012

Barevná věž


Z Rané péče máme zapůjčenou tuhle hezkou hračku.


Tedy mně se líbí.


Jak je to "úkol", tak ho Jeníček většinou splní, ale nepovažuje pak tu danou věc za hračku.


Občas ukázal čuníkovi nějakou barvu.


A princip hry?


Na dřevěné destičce jsou čtyři barevná kolečka.
Na ně dá Jenda "kolečko" příslušné barvy.


Když dá na destičku všechna čtyři kolečka, tak to přikryje druhou destičkou....a pokračuje na stejném principu dál...



Občas nechce pracovat a čertí se.


Ale už ví, že maminka nepovolí a že úkol stejně dodělat musí.

 


Silnou motivací jsou lentilky.



 Pomalu doskládává poslední kolečka...





Jedním okem u toho stále sleduje pohádky na DVD.


Televizi nesmím vypnout, jinak jde do afektu a zájem o úkol opadne úplně.



Nakonec ještě hračky uklidit do sáčku a máme hotovo.

16 komentářů:

  1. Jeníček je moc šikovný:)
    Je strašně hezký, jak se mu ty hry líbí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko, krásná hračka i mě se líbí. Krásný den a ať se Jeníčkovi úkoly daří ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná, barevná věž, maják jiného světa:-D
    Také se mi líbí,hned bych stavěla.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se na Jeníčkovi strašně moc líbí, jak si vždy po sobě pěkně uklidí. Hlavně, aby už to na stole nebylo. :-D ;-)
    Je šikulka a že zvládá pracovat a zároveň sledovat pohádku, tak to je veliký šikulka. To já nezvládám. Vždy se musím soustředit na jednu věc. Takže když sleduju televizi, nemohu si u ní zároveň číst. Když poslouchám hudbu, nemohu u ní zároveň sledovat televizi. A tak dále. :-)
    Barevná věž je velice šikovná hra a Jeník jí s přehledem zvládá. ;-) A také se mi líbí, že už ví, že maminka za žádnou cenu nepoleví. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně přijde tato hra docela náročná na motoriku a rovnováhu,moc pěkné.Je možné,že nezobrazují všechny komentáře?Ať se daří !

    OdpovědětVymazat
  6. Amelie, opravdu zajimava hracka. Ta by se nam doma taky hodila. Jenicek je sikulka a ty skvela mama. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Díky tvé větě, že když Jeníček plní úkoly, tak si nehraje, jsem přišla na to, že toto jsem si nikdy neuvědomila. Se zalíbením koukám na všechny ty knížky, skládačky a doplňovačky, které by pro mě byly velkou zábavou a teď jsi mě přivedla na myšlenku, že by Jeníček asi sám kostičky nevyndal a nestavěl. Ale stejně se mi poslední dobou zdá, že si začíná při těch úkolech i hrát a že ho baví a má z nich i potěšení. ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. No mně se to teda také moc líbí, přijde mi fajn, že tyto organizace člověku půjčují i věci domů.

    OdpovědětVymazat
  9. je šikovný, krásne to zložil, si úžasná mamina! :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Podle fotek mu to šlo moc dobře :)

    Omlouvám se, že jsem se dlouho neozval. Měl jsem nějaké záležitosti k řešení.


    Karel W.

    OdpovědětVymazat
  11. Podle fotek je vidět, že ho to baví a skládá kolečka se zájmem.

    OdpovědětVymazat
  12. To je hodně náročný úkol vyžadující pečlivost a Jeník to zvládl dokonale. Zajímavé, jak přitom vše ukazuje čuníkovi. Bere jej jako opravdového kamaráda.

    OdpovědětVymazat
  13. Občas se Jeník musí durdit, musí ukázat, že nechce pracovat podle Tvého. Ale na maminku zatím nemá a úkol zvládl perfektně a nakonec snad i se zájmem. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, můžu se zeptat jak se věž jmenuje? Rády bych i koupila našemu synovi. děkuji.Petra

    OdpovědětVymazat
  15. Amelie moc dekuji, at se vam dari!!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...