neděle 10. června 2012

Korálky podle předlohy


Paní z Rané péče nám nedávno půjčila barevné korálky.


Podobné měl Jenda už několikrát.


Vždycky si je dával tak, jak ho zrovna napadlo.


Nikdy to nechtěl dělat podle předlohy.
Pokud jsem mu to chtěla vysvětlit, tak to zahodil a utekl.



A hle...


Vysvětlila jsem mu PRAVIDLA HRY a Jenda je respektoval.


Poctivě dával barevné korálky na tyčky.


Zase je o krok dál.
Každý den mě něčím překvapí.


Ještě před pár měsíci je tam dával tak, jak se mu chtělo a odmítal dodržovat "jakási" pravidla.


Teď si poctivě hlídal barvy.


To by mu šlo.

Ovšem zatím nerespektuje TVARY korálků.
To bych chtěla moc.


Je mu jedno, že každá barva korálku má čtyři různé varianty.


Sice jsem mu to ukázala, ale asi to nepochopil.


Nevadí.
Počkáme pár měsíců a určitě se nám zadaří i tohle.


Na všechno přijdeme. Jsme přece sehraná dvojka.

24 komentářů:

  1. Marcelko, jeden pokrok udělal a za chvíli pochopí i tvary. Je moc šikovný. Krásný večer Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Řekl bych že to taky věkem, že se zlepšuje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si to myslím taky.Vidím to u našeho Marka.K nějakým činnostem musel prostě "dospět" a nemělo cenu tlačit na pilu.
      U Jeníčka to bude nejspíš kombinace obojího - dozrávání a tvá neskonalá píle a trpělivost.
      Gratuluju k dalšímu úspěchu.

      Vymazat
  3. I poloviční úspěch je úspěch.
    Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Musí to být ohromná radost, sledovat jak se Jeníček lepší a dělá pokroky ve všech oblastech. Stává se z něj rozumný kluk, který si dá poradit a je ochotný pokusit se o splnění úkolu. To, že to vždycky nedopadne na 100%, vůbec nevadí, vždyť žádný učený z nebe nespadl. Je to všechno o vytrvalosti a postupných krůčcích a vy dva, už jste spolu ušli dalekou cestu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je úžasný, jak je chytřejší, šikovnější, jak se hezky vyvíjí. Díky své zlaté mamince. Můžete být na něj i na sebe pyšná.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za dobrý nápad na úkol. Jeníkovi to jde pěkně. Je fajn, že už si nechá vysvětlit, co má dělat. To zaslouží velkou pochvalu pro Vás oba. U našeho Míši s tím bojujeme neustále. Vysvětlit mu pravidla čehokoli je neskutečná fuška :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Žasnu, jaké dělá Jeníček úžasné pokroky. Obdivuju tě, jak jsi trpělivá, vytrvalá a důsledná. Jeníček má velké štěstí, že tě má.

    OdpovědětVymazat
  8. páni... no tak ten je šikovný :D si skvelá učiteľka a mamička v jednom :) ahoj :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jeníčkovi to jde čím dal líp. Marci máš u mně na blogu ocenění. Pěkný den Šárka

    OdpovědětVymazat
  10. Teeeda. Já nestačím zírat. :-) Tenhle blog jsem objevila asi před měsícem a už jsem ho poctivě celý přečetla. :-) (bylo to daleko lepší, než se učit na maturitu ;-)) Během čtení prvních příspěvků jsem nechápala, jak to všechno psychicky vydržíte, ale teď je vidět, že se Jenda úplně neuvěřitelně zlepšil. Myslím, že už musíte mít nad hlavou svatozář. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečetla jsi celý blog za měsíc? Ty jsi ale pilná čtenářka. Jsem ráda, že se ti tu líbilo. Asi bych si taky raději četla na blogu, než se učila na maturitu.

      Vymazat
    2. Já? NE. Už mám dvě maturity, to prozatím stačí. :-P

      Vymazat
    3. Ja jsem to delala tak, ze jsem si dala pauzu s tim, ze si prectu jeden mesic. Jenze to vetsinou dopadlo tak, ze jsem nemohla prestat a pul odpoledne bylo pryc. :-D Ale maturita je doma, takze dobry. :-)

      Vymazat
  11. Krasny den sikulkyyy...Moc tleskam pili mamincine i Jenickove a posilam pohlazeni a obejmuti a velikou gratulaci k dalsimu krucku vpred...Nadherny blog, opet jsem si krasne pocetla...

    OdpovědětVymazat
  12. Máš nádherného synčeka a ty si skvelá a úžasná maminka, klobúk dole! Prajem Vám veľa šťastia a nech je to čím ďalej lepšie a lepšie, ste úžasní obaja!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji k pokrokům, určitě se brzy podaří i ty tvary.
    Je to moc pěkná hra a šikovný hoch :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím a zírám jaký je Jeník pilný šikula...nádhera...přeji jen tak dál. Díky za návštěvy u mně a přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  15. Jasně, přijdete na to a brzy, věřím tomu, když vidím, jak to rychle pokračuje kupředu.

    OdpovědětVymazat
  16. Marcelko. Jeník je užasnej, je to šikulka. Má užasné pomůcky. Omlouvám se že jsem tady dlouho nebyla, ale vůbec nějak poslední dobou nestíhám a to mám toho tolik co psát. Mějte se fajn.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...