pondělí 25. června 2012

Jenda měl svátek


Protože byl Jenda ze svého svátku velmi rozrušený, schovala jsem dva dárky, které mu chtěly dát holky, zpět do své kouzelné skříně. Z té vytahuji dárky, když má někdo svátek, narozeniny, když je vysvědčení, ale i tehdy, když chci svým blízkým udělat radost. Jen tak - z lásky.

Dárky dostane Jeníček buď někdy jindy a nebo až na vánoce.
Když se Jenda zklidnil, hrál si pár vteřin s mým bráchou s Legem.
Déle mu to nevydrželo.


Můj brácha mu dal k svátku dvě pohádky na DVD a dva pytlíčky Jojo bonbónů.
Přesně ví, ČÍM Jeníčkovi udělá RADOST. :-)
Nemá moc peněz, ale NIKDY nezapomene na svátek či narozeniny mne ani mých dětí.


Jenda chtěl bonbónky hned ochutnat, ale ty jsou JEN za odměnu a na tom trvám i v jeho "sváteční" den.


Vyndala jsem tedy zalaminované papírové úkoly....


...a Jeníček pilně pracoval.

Před pár dny jsem mu vyrobila několik cestiček.
Ještě před měsícem nevěděl co s nimi a teď je dělá rychlostí blesku.


Sám si jako odměnu lovil bonbóny ze sáčku.


Ještě spojit stejná písmenka...



... spočítat puntíky  ...


...a spojit je čárou se správným číslem....


Dokonce na chvíli vyndal i dudlíka....


...ale pro změnu si strkal do úst ruku...



Potom namaloval cestičku zajíčkovi.



Zajíc hledá mrkvičku....


...letadlo spojit s mrakem...



... a taky najít zvířátkům míč se stejným číslem...


To ho nebavilo, tak udělal jen jedničku a dvojku.
Ale i snaha se cení.


Ještě pár cestiček, které ho docela baví a zase může dělat hlouposti.
Pro dnešek má "odpracováno".


A pak mě překvapil, protože skočil strejdovi na záda...
... měl z toho velkou radost.
A já taky... každý spontánní dotek, který vyjde od něj, mě fascinuje.
Vypadal docela spokojeně.



Dva důležití muži v mém životě...
Můj milovaný syn a můj bratr, který v srpnu na jednotce intenzívní péče sedával do noci hodiny u mého lůžka.
Díky Bohu za ně.
Není na ně nádherný pohled?

22 komentářů:

  1. Ty zalaminované hádanky a cestičky jsou super nápad. Vypadá to, že to Jendovi jde. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opožděně se přidávám ke gratulantům.Ať se Jeníčkovi daří stejně a nebo ještě víc než doteď!
    Tvůj brácha je jistě prima chlap,je moc dobře,že ho máš.

    OdpovědětVymazat
  3. Je na ně kouzelný pohled. :-)
    Dodatečně přeji hlavně hodně zdravíčka Jendovi.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeníček je moc šikovný kluk a musíš mít velkou radost, když vidíš, jak má rád svého strejdu.

    OdpovědětVymazat
  5. Takový projev náklonnosti potěší.

    OdpovědětVymazat
  6. Nó jo, bez práce, nejsou koláče, Jeníček nemá nic zadarmo ani o svém svátku. A zaslouží si velkou pochvalu, protože toho tentokrát zvládl opravdu hodně, pytlík plný bonbónků asi byl velkým lákadlem a motivací. :-) A je vidět, že tvého brášku, má Jeníček fakt rád. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. ty úkoly jsem dnes potřebovala vidět..
    marně jsem dnes přemýšlela, jak na chvíli zabavit Fíkovou..
    Díky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jeník dělá ohromné pokroky a podle fotek vypadá zaujatě a že ho to baví, to je skvělé.
    Opožděně přeji Jeníkovi vše nejlepší, hodně úsměvů a dárků od strejdy:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyy jo překvapilo mě spojování čísel s puntíky!! Jestli toto Jeník zvládne, rozhodně nemá tak nízké IQ, než jaké mu bylo naměřeno !! :)

    OdpovědětVymazat
  10. takové krásné úkoly, děkuji za inspiraci a fotky super. eva

    OdpovědětVymazat
  11. dodatecne Jendovi vse nejlepsi. :)
    tvuj bracha ma super naramky. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. To s tím jménem a čísly je pěkné. Můj přítel je taky Honzík a jeho tatínek taky. =) takže taky proběhly gratulace. A tvému Jendovi opožděně vše nej taky !

    OdpovědětVymazat
  13. Jeníček si svůj svátek pěkně užil. Když to nemá rád, nebudu mu přát. Dodatečně vše nejlepší. :-D

    OdpovědětVymazat
  14. No vida, poslední dvě fotky jsou opravdu pro potěchu srdce a oka. Jenda sice nechtěl dárky pro sebe, ale tímto spontánním projevem radosti a vlastně i lásky a důvěry ke strejdovi dal dárek on Tobě.
    Bude líp, určitě!

    OdpovědětVymazat
  15. Amélko, dodatečné gratulace Jendovi i od nás. Po delší době se sem dostávám a vidím spoustu tvojí práce za tím, co teď Jeník zvládne, jsi neskutečná, báječná, úžasně silná ženská, a ta nej máma pro všechny své děti.ale to ty víš, vi´d.
    A poslední fotky, tvůj bráška vypadá(a podle toho co píšeš zcela určitě i je)sympatický chlap. Sluší jim to s Jeníkem spolu.Je fajn, že máš v bráškovi oporu.

    OdpovědětVymazat
  16. Je to šikovný klučina . Opožděni přeji všechno nejlepší .
    Jsou to moc krásné fotky .

    OdpovědětVymazat
  17. Ta poslední fotka je nejkrásnější ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Ta poslední fotka je nejkrásnější ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Je. a celý příběh je krásný

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...