úterý 12. června 2012

Počítání do deseti


Jenda se v posledních dnech nebrání úkolům s "dětmi", a tak toho náležitě využívám.
Mám na mysli obrázky dětí. Dřív se na jakýkoliv úkol s lidmi odmítal podívat.


Přiřazování stínů mu docela jde, ale tady mu šel jen prostřední obrázek... kluka na kole poznal dokonale.


Problém byl v panáčkovi na kolečkových bruslích.
Jeden se dívá doleva, druhý doprava. A to je Jendovi jedno. Nezajímá ho, kam se kluci dívají.


Nakonec jsme to nějak zvládli.


Potom (za lentilky) přiřazoval kartičky s puntíky.


Podle počtu aut stejný počet puntíků.


Do pěti mu to jde dobře.


Neudělal ani jednu chybu.


Puntíky ani nepočítá.


Do pěti to zvládne spočítat v duchu.


Od šesti do deseti už mu to jde hůř.
Zpočátku to nechtěl počítat a vztekal se, ale ustáli jsme to...


... nakonec počítal po jednom prstíkem...


Ke konci to dokonce vypadalo, že se mu to líbí.




10 komentářů:

  1. Amélie, děkuji za návštěvu u mě, moc vám s chlapečkem fandím a obdivuji vás. Jste moc šikovný. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Má soustředěný pohled, to se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeníček je ostříhaný, ne? Jako to šlo? S křikem nebo bez?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S ukrutným řevem, ale jsem zvyklá. Posadím ho na kraj umyvadla, aby nemohl utéct, dostane hadr okolo krku a je to... takhle podobně probíhá i česání.

      Vymazat
  4. Moc šikovný!! Zvládá to zdá se s přehledem. Zdravím z deště. Tina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Tinko, i tady dešťánkuje. Musela jsem vytáhnout ponožky a svetr, protože kotel se mnou nemluví, abych si přitopila. Děkujeme za pochvalu.

      Vymazat
  5. Ahoj Amelie, už déle na tvůj blog tak po očku koukám, s každým článkem tě víc a víc obdivuji, protože... Tohle bych já nikdy nezvládla. Jasně, nejsem v té situaci a nedovedu si to představit, nicméně ty mu vlastně obětuješ svůj život a nevím jestli každý na tohle má...
    Držím moc palce ať to všechno stále tak dobře zvládáš a Jeníček ať se zlepšuje a dělá pokroky. Jste skvělí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeníček je šikovný! Věřím, že to bude brzy vše úplně OK!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc držím palečky, aby se mu takovéhle úkoly líbily. S úsměvem jde všechno lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Amélko, tak jsem se u teba po delší odmlce zastavila, měla jsme hodně práce. Koukám, že je Jeníček šikovný kluk, jak pěkně počítá, skládá obrázky - je krásné vidět, jak se na fotkách usmívá:-) A s tím jídlem to určitě také zvládnete. Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...