pátek 13. dubna 2018

Zážitky fotografa

 

Zážitky fotografa na Mírovém náměstí v Ostravě:

1.) Přijde ke mně postarší pán a říká:
- "Jdu na pivo, baba v záhoně..... jdu z hospody, baba v záhoně....tak říkám chlapům: To sem ještě neviděl. Jdu se zeptat, co tam ta roba robí... Asi dělá pro nějakej časopis."
2.) Zastaví vedle mě auto, vystoupí nasupená ženská a řve na mě: "Vy jste zaměstnanec?!"
- "Chvíli na ni strnule koukám, pak se trošku vzpamatuju a vykoktám:
- "Zaměstnanec??"
- "Tak jste zaměstnanec, nebo ne...?!!!"
- "Nevím o co vám jde....zaměstnaná jsem tak akorát u svých dětí...."
- "Aha...a proč tedy fotíte MOJE AUTO?"
- "Ale já vaše auto nefotím, fotím si tu kytky a domy..."
Baba nevěřícně zakroutila hlavou, nasedla do auta a odjela...."
ufff
3.) "Paní, je vám dobře?" zeptala se mě nějaká paní, když mě viděla "ležet" v záhoně (foťáku si asi nevšimla).....
"Je mi tak dobře, jako už dlouho ne...." odpověděla jsem.
A stačily k tomu DNES dvě věci - Jenda nebyl ve škole (odpadl mi stres s autem) a hřálo mě pomyšlení, že jsem jednomu člověku konečně po 10 měsících zablokovala mailovou adresu a že už mě nemá touto cestou možnost týrat.... škoda, že jsem to neudělala dřív, jak radila psycholožka....ale když já jsem takový cvok, že jsem se pořád chtěla ROZUMNĚ domluvit.... Muselo mi dojít, že s některými lidmi se opravdu na ničem domluvit nedá.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...