neděle 28. září 2014

Co k sobě patří?


Nejdřív měl Jeníček najít stejné věci...








....pak měl zjistit, co k sobě patří - třeba židle a stůl, hrneček a konvice na čaj, kartáček a zubní pasta...




....a nakonec měl najít ke zvířátkům mláďátka...


5 komentářů:

  1. Baví ho to, vidím to na ňom na jeho výraze!:)

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc pěkné:) A Jeníček se tuží!

    OdpovědětVymazat
  3. Dost jsem toho tady zameskala ale jak ted ctu tak Jenik skolu zvlada celkem dobre.Jsem pro tebe rada ze muzes mit take chvilku sama pro sebe.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to, že tahle činnost Jeníka baví, připadá mi, že to dělá se zájmem..:). A sluší mu to - má pěkné tričko..:).

    OdpovědětVymazat
  5. To se mi líbí s těmi ručičkami, moc dobrý nápad, nic se nemusí psát a je to využitelné na několikrát. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...