pondělí 20. října 2014

Zvířátka z Lidlu



Děti se mi tu "perou" o zvířátka s přísavkou z Lidlu.
Všem třem dětem se zvířátka moc líbí.
Naštěstí je Eliška rozumná a občas je Jeníčkovi na pár minut půjčí.



Šárka by chtěla (všechny) plyšáky z Billy, kteří jsou zrovna v akci za nálepky, ale to jsem se snažila jí rozmluvit.
Obchodní řetězce ví, jak děti nalákat.
Bohužel tohle je nad naše možnosti.


A tak se snažím dětem vysvětlit, že plyšáků už nají plné postele....
Né že by to nějak zabíralo.










12 komentářů:

  1. To mají rády všechny děti,bohužel nemůžou mít všechno co vidí.Včera jsem nakoupila v Lidlu a to byl řev,že to nebylo za 300kč.Prostě to nejde,nebudu utrácet za blbosti,kvůli blbostem.Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Mají o NĚCO zájem...to je pozitivní,buď ráda :-) ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Amelko,
    dlouho jsem nepsala i kdyz pravidelne nakukuji. Zvireci "rošáda" vypada dost zajimave, tak se nediv, ze jde u vas na dracku ;)) Moc zdravim, Monika

    OdpovědětVymazat
  4. Kvůli těmhle příšerkám mě DAvid pořád přemlouvá, abych šla do Lidlu. Má smůlu, mám to hodně z ruky. Plyšáky z Billy také nutně potřebuje, ale opět smůla, tam nechodím, je tam na nás moc draho. Navíc přesně jak píšeš, plyšáků máme plné postele. Jojo, obchodní řetězce opravdu vědí, jak přes děti nutit rodiče utrácet. Přiznám se, že těmhle akcí se snažím odolávat z principu, i když ne vždy se mi to daří. Třeba Šmouly v Albertu jsem neustála :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejblíž máme Tesco a tam taky nejčastěji chodíme, takže ani nevím, že se v Lidlu za nákup dostávají zvířátka. Obchodní řetězce už neví, jak by nalákaly zákazníky k větším útratám, můžu být ráda, že už doma nemáme malé děti. ;-) Jo. Ale ta zvířátka se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  6. Zvířátka z Lidlu také sbíráme--ale moc jich nemáme protože lídl máme trošku z ruky a do Billy nechodíme nakupovat vůbec :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak my do Billy chodime a ak sa nam podari nazbierat na plyšáčka body tak ti nejakeho pošleme. Tie z Lidl sme mali plnu hrst ale som ich dala kamaratke :-(
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Takže už máte Šárinku doma z nemocnice? Toje moc dobře :-)
    Lea

    OdpovědětVymazat
  9. náš drobec našťastie tomu ešte nerozumie a v podstate je rád, ak sa mu dá do ruky nejaká sladkosť /najlepšie gumový medvedíkovia/ a to môže dať tete predavačke na pás, akože to ide zaplatiť. Má len tri roky. No vidím to ja sama, že vždy sa snažia spraviť nejakú akciu len na to, aby ľudia kúpili aj to, čo nepotrebujú a keď deti ešte nepoznajú hodnotu peňazí, tažko sa im vysvetlľuje, že to jednoducho mať nebudú, lebo je to aj zbytočné, ale hlavne drahé....

    inak tieto postavičky boli aj u nás. Už skončili. Mali sme ich všade :D ... ale nášho drobca moc nebrali... som rada, že Jeníčkovi sa páčia a vie sa s nimi zahrať :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...