čtvrtek 9. října 2014

Pexeso pro uši



 Z internetu:

Vzdělávací hra -  pexeso, ve kterém sbíráte páry dle vydávajících zvuků. Princip hry spočívá v zapamatování si určitých zvuků a získání co největšího počtu párů, které vytvoříte sbíráním dvou krychliček vydávajících stejný zvuk. Pexeso pro uši uvádí hráče do světa zvuků. Děti se učí pozornému poslechu, koncentraci na určitý zvukový signál, jeho identifikaci a rozlišení. Zároveň vás naučí si zvuky pamatovat a pohotově je zařadit. Rozvíjí zvukovou paměť, citlivost sluchu a vzájemnou koordinaci sluchu, zraku a pohybu. Hra je mimo jiné i vhodnou přípravou před čtením a psaním, neboť se dítě učí rozeznávat zvuky - dříve než se bude učit rozeznávat zvukovou podobu jednotlivých hlásek.




4 komentáře:

  1. Jako malá jsem něco podobného taky hrávala. Jako pro nevidomého to pro mě byla asi nejpřístupnější cesta, jak hrát pexeso.... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale zajímavá hra. Ještě jsem o ní neslyšela.
    Díky za informaci.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  3. O zvukovém pexesu slyším prvně, může to bý velmi zajímavé o.O

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...