úterý 14. října 2014

Skládačka



Eliška to Jeníčkovi dvakrát ukázala a potřetí to složil sám.








5 komentářů:

  1. Teda Marci takové pěkné hračky a stavebnice, jaké tady ukazuješ, jsem v žádném obchodě ještě neviděla.
    Odkud je tato skládačka, líbila by se mi pro vnoučka.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle zrovna je z půjčené z Rané péče, ale jestli chceš, můžu tam napsat mail, kde to pořídili...

      Vymazat
  2. Jeníček je šikovnější den za dnem...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Těší mne, že má takové pokroky. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...