čtvrtek 30. října 2014

Nabídka knih

Holky moc nečtou a je mi líto, že tu knihy, které jsem přečetla, jen tak leží a nikdo o ně nejeví zájem.
A tak jsem se rozhodla udělat někomu radost.
Blíží se vánoce, tak se rozdávání dárků zrovna hodí.
Budete-li mít o nějaký titul zájem, tak mi napište do komentáře jeho název a do mailu svou adresu a název knihy.


A dnešní výběr:
Norman Vincent Peale - Síla pozitivního žití, Rhonda Byrne - Moc, Martin Jasovský - Brána k moudrosti, Sri Chinmoy - Láska


Patricia Spadarová - Važte si sami sebe, Noah Gordon - Ranhojič, Max Lucado - Boží príbeh, náš pribeh (slovensky!), Pierre Franckh - Pravidla pro šťastnou lásku


Jan Karafiát a Jiří Trnka - Broučcci, Jiří Margolius - Čtyři struny, Barbora Šťastná - Šťastná kniha, Emma Donoghuová - Izba (slovensky)


Max Lucado - Zvládneš to (slovensky), Eva Lohmannová - Osm týdnů v blázinci, Doris Gluck - Umlčená (v područí fanatického manžela), OSHO - Nevinnost, poznání, údiv


Max Lucado - 3:16 Súradnice nádeje (slovensky), Cesty z duševní krize - Pomoc ve strachu a depresi,
Sri Chinmoy - Drahokamy štěstí, Anthony de Mello - Čirá radost


Petr V. Štěstíčko - Vnitřní hlas - osvobození, John Eldredge - Nádherný psanec, José Carlos Bermejo - Vlídné příběhy, David Baird - Tisíckrát moudrost (citáty)

15 komentářů:

  1. Zdravím,
    ráda bych Šťastnou knihu.....:-)
    Jeníček je šikula, mějte se moc fajn.
    Děkuji, Lucie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, napiš mi adresu na mail marci76zavinaccentrum.cz, děkuju.

      Vymazat
  2. Moudrost - citáty - na posledním obrázku, Umlčená (od Doris Gluck)
    a Ranhojič (Noah Gordon) už NEJSOU.

    OdpovědětVymazat
  3. Tie knihy sú skvelé, je škoda, že ostávajú neprečítané. Mňa zaujali hádam všetky. Keby mám možnosť, prečítala by som určite Sila pozitívneho žitia, Vážte si sami seba, 8 týždňov v blázinci. Vyzerajú zaujímavo.
    Keď som mala toľko rokov, čo dievčatá, tiež som neobľubovala čítanie. Nevedela som pri tom obsedieť a prvá kniha, ktorú som kedy prečítala bola Pekelná muzika od Pišta Vandala. Nie je to čítanie vhodné zrovna pre vtedy 15 ročné dievča, ale mňa to jednoducho bavilo. Potom som pokračovala knihou Normálny cvok, ktorú napísal Peter Holka. Tá ma hrozne bavila; nešťastná láska, drogy, polepšovňa... A potom som prišla na to, aký štýl čítania mám ja vlastne rada. Tragédie. O drogovo závislých, zúfalých... Hamlet, Motýlik... A tiež knihy, ktoré sú vlastne mysteriózne. Stratený symbol...
    Hodnotu kníh som objavila až teraz, takto neskoro...a to ma trochu mrzí, lebo mi ušlo veľa kníh. Ale myslím, že to príde na každého človeka... Len si musí nájsť tú svoju knihu, ktorá to celé spustí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Laleh, jsem moc ráda, že Tě knihy baví a že tě čtení chytlo. Prosím, napiš mi do mailu adresu:-)

      Vymazat
  4. Dobrý večer,
    strávila jsem s Vámi nejeden večer, kdy jsem postupně přečetla celý Váš blog. Máte můj neskonalý obdiv.
    Pokud by bylo možné, měla bych zájem o knihu Osm týdnů v blázinci,
    Děkuji předem a moc zdravím holčičky a Jeníčka.
    Jana V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký večer, Jani, děkuji, že s námi trávíte svůj čas....Napište mi adresu do mailu...a název knihy (už jste dvě Jany, ať to nepopletu)

      Vymazat
    2. Krásný den,
      napsala jsem Vám tedy email :-)
      Jana V.

      Vymazat
  5. Mezi už rozebranými tituly mně jich zaujalo několik.A ze zbylé nabídky bych v současné době sáhla po Cesty z duševní krize nebo Vlídné příběhy.
    Jako dítě jsem četla opravdu hodně a jsem ráda,že to po mně podědil syn.Teď, když se děti chystají pomalu vylétnout z hnízda,se ke čtení pomalu zase vracím. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. ooo, skutečně je v nabídce John Eldredge, můj miláček? :)) Kolik by kniha prosím stála, pokud je ještě k mání? zdravím, verinka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kniha je dárkem na vánoce, stačí napsat adresu na mail marci76zavinaccentrum.cz

      Vymazat
    2. Je neskutočné, že ľudia čo maju málo sa dokážu rozdať...veľký obdiv ... :)...pozdravujem Jenička a holky :)

      Anička

      Vymazat
  7. Ahoj Amélko, pokud jsem se dobře podívala, ještě jsou volné knihy od Maxe Lucada - Súradnice nadeje, Zvládneš to a Boží príbeh, náš príbeh. Ještě mě hrozně láká Izba, pokud nikdo neprojevil zájem. Děkuju moc! Maruška

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...