čtvrtek 14. dubna 2016

Pet láhev

Včera za mnou Jeníček přišel do ložnice a donesl pet láhev s jahodovou příchutí.
Stál ve dveřích a nic neříkal.

Když je ve stresu (a asi i taková blbina je pro něj stres), tak nemluví. Neodpovídá na otázky.

Snažila jsem se vyhodnotit situaci.
Pet lahev s Dobrou vodou s jahodovou příchutí jsem mu dala o den dřív.
Před 10 minutami dostal načatý Bílý čaj s meruňkou, který má moc rád.

- "Copak, Jeníčku, nechceš ten "jahodový čajík"?
NIC
- "Mám ti to otevřít?"
NIC
- "Máš na to chuť?"
NIC
- "Jení, máš žízeň?"
NIC
- "Nechutná ti to?"
NIC
- " Mám to vypít sama?"

A to už bylo vidět, že jsem ho pěkně naštvala svou "nechápavostí".
Naštvaně odešel pryč a Elišce pak řekl, že nepůjde na zahradu, dokud tam budu já..."




7 komentářů:

  1. Amélka, som rada, že si zase medzi nami (myslím viditeľne cez blog). Vďaka za pozvanie.
    Myslím na vás často v modlitbách. Nech zavládne pokoj... aj keď problémy vždy budú, ale nech vždy vnímaš pokoj a istotu, že nie si sama, že si milovaná a vzácna, krásna a požehnaná. <3 Nech celú vašu rodinu prikrýva Božie milosrdenstvo.

    Takéto situácie musia byť hodne frustrujúce. Objímam ťa.
    (Ale aj tak vidieť, ako sa Janík krásne vyvíja. Aj túto situáciu zvládol oveľa lepšie, než by to dopadlo pred pár rokmi.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, frustrující to je a hodně. Ale já se nevzdám:-) Děkuji za komentář. Je milé vás ZASE vidět.

      Vymazat
    2. Nevzdat se a bojovat, včerejší závěr sezená. ;-) Děkuji za pozvání. ;-)

      Vymazat
    3. Přesně tak! A možná i to mě zase nakoplo.

      Vymazat
  2. Ahoj,diky za pozvani.Snad uz mas Marci problemy vyresene.Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice nemám, ale po třech měsících už to nebolí tak, jako tehdy. Ale blog bude jen pro VYVOLENÉ. Psychopatům člověk musí jít z cesty.

      Vymazat
    2. Tak tohle ráda slyším (čtu). Drž se, budou lepší časy.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...