pátek 15. dubna 2016

Pro nové brýle


Hyperaktiveček v optice.


Díky Bohu za dětský koutek. Sice jsem musela mít "oči všude", ale díky hračkám, které Jeníčka na chvilku zabavily,  si mohla vybrat nové brýle i Eliška...












8 komentářů:

  1. Milá Amélie - děkuji za důvěru - chyběli jste mi, díky tvému blogu jsem hodně věcí pochopila, otevřela jsi mi oči a dnes se na spoustu věcí dívám jinak a snažím se jim porozumět. - hezké dny, jsem moc ráda, že vás znám, i když jenom virtuálně:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Moc si cením pozvání na Tvůj blog. Od září mě jeden autík čeká a já jsem velmi ráda, že u Tebe a Jeníka můžu načerpat inspiraci a snad si i někdy přijít pro radu, když budu v koncích. Krásný jarní víkend plný pohody přeji. A.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Marci, děkuji za přizvání! Jsem ráda, že mám zase na vás spojení:-)
    Doufám,že jste relativně vpořádku!
    Přeji vám všem krásné jarní dny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem ráda, že alespoň pár z vás zase vidím.

      Vymazat
  4. Děkuju moc za pozvání, moc si ho vážím. Bára

    OdpovědětVymazat
  5. Marcí, i já děkuji,jsi moc hodná. Ale jednu věc mi řekni,jak dokářeš, žer si Tvůj hyperaktiveček nechá změřit oči? Terka je relativně kliďas,ale bylo to peklo, za 1)se okamžitě naučila řádky na čtecím zařízení ,takže nešlo určit co vidí a co nevidí a za 2)při měření stále velmi rychle zavřela oči...určit její astigmatismus trvalo očařce a dvěma sestrám přes hodinu,ale daly to:-),takže velký obdiv u Jeníčka. E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nácviky u pohádek (video s prasátkem Peppa, obrázky, povídání, ale hlavně - pokaždé jde i Eliška a všechno mu ukáže - on to jen dělá podle ní..a písmenka má rád, takže docela spolupracuje) Brýle mu teď vyhovují, tak se nic neměnilo.

      Vymazat
  6. Veď vieš kam by som ja viac patrila ak nie k tebe :-)
    Sľubujem ti, že hyperaktivita naozaj odznieva....

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...