pondělí 13. srpna 2012

Prosba

Před pár minutami jsem na netu u kamarádky našla její PROSBU.
POKUD mohu pro své přátele něco udělat, ráda to udělám.
A tohle je maličkost.
Vyvěsit jednu malou prosbu k sobě na blog.
Je to taky to jediné, co pro svoji kamarádku vzdálenou asi 170 km mohu udělat.

A předem DĚKUJI těm lidem, kteří jedné malé prosbičce jedné milé, nemocné, hodné dušičky vyhoví. 
Nechceš moc, Zdeni, chceš pouhou MALIČKOST.
A nikdy nezapomeň: "Mám Tě moc ráda".




A tady je její PROSBA

Mám jedno přání. A nevím jestli to není troufalost.....Jsem už měsíc v nemocnici a je mi zle. A tak jsem přemýšlela, co by mi udělalo radost....
A protože mám ráda, když mi někdo pošle pohled, tak mě napadlo (vím, je to troufalost), jestli by mi dobrá duše ve Vás neposlala pohled pro radost...
Pro sílu dál bojovat....

Chci po Vás moc? Tak to se omlouvám. Ale já už to tady prostě nezvládám.    

Ležím tu měsíc. 
Abych to objasnila. Ležím tu proto, protože se mi po podání páté dávky biologické terapie (je to druh léčby) udělali po těle bolestivé "modřiny" a navíc se mi díky těm "modřinám" objevil otok nohou. 
Za ten měsíc se vyzkoušely už tři léčby a žádná nezabírá. A já ztrácím nadějí a moje pozitivní myšlení.



Prosím Vás, dobré duše o jeden pohled, nic víc.....
Děkuji Zdenka

Adresa sem do nemocnice je Fakultní nemocnice, budova č.10 - oddělení E , Sokolská 581, Hradec Králové 500 05. 
A připsat tam, že je to pro mě, tedy Zdenka Minaříková. 

54 komentářů:

  1. Pohled ráda pošlu, vždyť to je maličkost a kamarádku to alespoň na chvíli rozptýlí.

    OdpovědětVymazat
  2. Marci, taková prosba se nedá odmítnout, ihned jsem našla pohled a psala, doufám, že aspoň trochu potěší. Jsi moc dobrý človíček!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,určitě pohled pošlu,sama vím jak dlouhé to v nemocnici může být a to jsem nikdy nebyla s ničím vážným,když nepočítám porod.Moc dobře vím,jak záleží v léčbě na psychickém stavu,sama jsem to viděla na taťkovi.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. I já si pamatuji, jak mi bylo před rokem v nemocnici.

      Vymazat
  4. Ahoj Amelie,
    ty duše dobrá, psaní už je ve schránce.Doufám, že Zdenku alespoň trošku potěší.
    Mějte se s děvčaty a Jeníčkem dobře,
    pa Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je ve schránce? Ty jsi rychlá. My máme zatím napsané pohledy, na poštu dojedu odpoledne.

      Vymazat
  5. Myslím, že pokud někdo může takto jednoduše někomu udělat radost a pomoct, tak to musí udělat...taky jsem byla v nemocnici, s dítětem, ale zoufalá jsem byla taky a vybavuji si dodnes ten pocit SAMOTY na celém světě... Jdu koupit pohled... Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ihned jak mi přejde bolení ucha a budu moci na kolo ,dojedu na poštu!!!!Takovou MALIČKOST ráda udělám !Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, až půjdu z práce, stavím se ve stánku pro nějaký hezký pohled. Jsi dobrá dušička, Maci. Pa. Tina

    OdpovědětVymazat
  8. Stalo se, už je napsáno a s radostí.

    OdpovědětVymazat
  9. aj ja jej pošlem... teda ak budem vedieť to vypísať :D ale určite sa poteší ak jej tam zrazu prídu tucty pohľadníc :D Amelia :D si dobrá dušička :)

    OdpovědětVymazat
  10. Amélko určitě pohled pošlu--hned jak vyrazíme na nákup kupuju pohled-píšu a posílám.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Lidičky - děkuji Vám mockrát!!!!Zdenka

    OdpovědětVymazat
  12. Taky nejaky pohled poslu. Marci, jeli jsme asi nekde kousek od vas, kdyz jsme jeli na dovolenou. Byli jsme u pribuznych v Postupicich a na maly skok na navsteve v Jankove a v Celive a pak jsme jeli smerem na Tabor, tak jsem si na tebe vzpomnela. :-) Drzte se. Misa J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste byli opravdu pár km od nás. :-)

      Vymazat
    2. Jedno z "nasich" deti, dcera od tatovy sestrenice, chodi v Jankove do skoly, ted jde do ctvrty tridy, tak se mozna zna s tvyma holkama. I kdyz vlastne spis asi ne, jsou od sebe asi o moc trid. To jsou nahody- ty pochazis temer ze stejneho mista jako ja a tam kde ted bydlis, mam zase pribuzne. I kdyz trochu vzdalenejsi...A maji spoustu zvirat- kone, psy a ja nevim co vsechno.

      Vymazat
    3. Holky půjdou do 7. a 9. třídy. Moje rodné město mě ani po letech nepřestalo lákat... :-)

      Vymazat
  13. Valach Ostrawski13. srpna 2012 v 17:04

    A pokud si s ní chcete a máte chuť a čas popovídat, pak přenosný telefon ve FN HK k ní na pokoj má číslo 495 834 760.

    OdpovědětVymazat
  14. Valach Ostrawski13. srpna 2012 v 17:05

    Tak jsem to hodil na Gzichtoknihu (FcB) a uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  15. Adresu už mám opsanou (je hodně obšírná, snad se na pohled vmáčkne) a jdu do své sbírky hledat nějaký pohled s hezkým obrázkem. Takové akce, se moc ráda zúčastním. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, já jsem si vypomohla obálkou bez linek. :-)

      Vymazat
  16. Ahoj,
    pohled už je skoro ve schránce, ještě tam zběhnu až děti usnou. Snad se bude líbit. Ať je brzy líp.
    R

    OdpovědětVymazat
  17. Marci, hned jsem si opsala adresu a zítra kupuju pohled a posílám...vždyť to je taková maličkost a pokud to trochu pomůže pozapomenout na bolesti a trable a udělá radost, tak ráda takto činím:-).

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj. jsem pravidelnou navstevnici blogu a tohle me nejak rozhoupalo napsat, zitra pujdu do mesta koupim pohled a rada poslu. Nemocnice neni nic veseleho a pohledy Zdenku urcite rozveseli. Bara Zlin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro ze Zlína, i Tobě patří velké poděkování.

      Vymazat
  19. Už jsem napsala a pohled je ve schránce.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak a já už pohled nadepsala a poslala. ;-)
    Takže zítra a nebo pozítří Zdence přijde do nemocnice - když ho pošta někde nezapomene. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Snad nebudou vadit kočky, jiný pohled tu nemám (když nepočítám novoroční :-)).
    A pošlu ještě dnes nebo zítra.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak jsem včera večer nejprve marně, ale nakonec úspěšně, vyhledela prázdnou pohlednici (objevila jsem ty, které jsem měla koupené pro poslání dětem na tábor :-) ) a dnes ráno jsem ji odeslala. Jak tak čtu, nejsem jediná a doufám, že Zdenku potěším i tím svým "květinovým" pozdravem. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, děkuju. I my jsme dnes poslali druhou obálku.

      Vymazat
  23. Poslano hned vcera, snad dorazi v poradku.

    OdpovědětVymazat
  24. Posílám a přeji hodně síly

    OdpovědětVymazat
  25. Napsáno a dnes hozeno do schránky, snad potěší !

    OdpovědětVymazat
  26. Napsáno, hodím večer cestou domů =)

    OdpovědětVymazat
  27. S klukama hned dnes večer pošleme. Edith a děti

    OdpovědětVymazat
  28. Odpoledne házím do schránky.

    OdpovědětVymazat
  29. Až se děťátko probudí, mažeme do města a posíláme :).

    OdpovědětVymazat
  30. Amélko, jakou má Zdenka vyhlídku, bude tam ještě dlouho? Moc jí přeju, ať doktoři vymyslí, co s tím udělat.
    A jinak jsem jako malá sbírala pohledy, mám tu ještě velkou část v krabici od bonboniéry (nějak jsem nenašla sílu je vyhodit :-), tak ráda pošlu, ale myslím, že te´d jich bude mít Zdenka ke čtení ažaž, tak třeba za pár dnů :-), kéž by to už mohlo být na adresu domů a ne nemocnice.
    A jsem ráda i za tebe, že jsi mohla vyrazit až tak daleko.

    OdpovědětVymazat
  31. Zajtra skocim na postu :).

    OdpovědětVymazat
  32. Milé dámy, učinily jste zřejmě hned dvojnásobný dobrý skutek. Že bude mít adresátka Zdenka radost, o tom asi nikdo nepochybuje a to bylo i Vaším cílem. Ale že se v samotném Hradci Králové objeví v tuhle dobu možnost prázdninové brigády (v dnešní době malý zázrak), to jste určitě neplánovaly. Jak jinak by ale paní poštovní doručovatelka pobrala ty závěje pozdravů od Vás všech?
    Ale teď vážně. Brigáda není a nebude - pošťáci mají určitě i v době krize k dispozici auto. Ale těch obrázků určitě přilétne spousta, což je malý velký zázrak. Klobouk dolů před Amélií - sama zahlcená starostmi a nesnázemi, myslí na druhé. Chtěla bych mít alespoň jednu takovou přítelkyni . . .
    Broskev

    OdpovědětVymazat
  33. Pohled velmi rád pošlu :-) A snad udělá malou radost a dodé sílu bojovat ..

    OdpovědětVymazat
  34. Moc ráda v pondělí pošlu pohled, ráda potěším, je to to nejmenší, čím mohu přispět....

    OdpovědětVymazat
  35. Hned v pondělí pohled pošlu, je to to nejmenší, čím mohu přispět k malé radosti...

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý den, ještě je paní Zdeňka v nemocnici? Taky bych jí ráda udělala radost.. Petruna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký večer, Zdenka podepsala revers a je doma. Tady je adresa..Zdenka Minaříková,Habrmanova 306,Hradec Králové 500 02..a moc děkuji.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...