čtvrtek 5. září 2013

Jak zdeptat exmanželku

Celá léta se snažím, abych nepsala o svém manželovi, abych psala co nejméně o svém (ex)manželovi.
...říkala jsem si, že to sem nepatří.
Příliš ohledu škodí.
Patří to sem.
Jsou lidé, kteří si nezaslouží ohled.

Je to můj život, život mých dětí. Mám právo napsat, JAK mizerně mi je.
Myslela jsem si, že bude líp, ale ON má  NĚKDO pořád potřebu mi ubližovat a psychicky mě ničit.
Jo, jde mu to dobře, to se musí nechat.
Můžu se snažit, jak chci a stejně mě jeho lži a překroucené pravdy bolí u srdce.
Je mi líto, jak umí být někdo neomalený, zlý, sobecký a neempatický.
NIC mu nedělám, pokaždé když přijde za Jeníkem, se snažím být milá, nabízím vodu, čaj, kávu, lívance... 
A za odměnu mám jen urážky a pomluvy.
...už toho mám tak akorát dost.
Zablokovala jsem JEHO mailovou adresu, tak pevně doufám, že už se ke mně nedostane žádný jeho mail.
Nemám sílu to číst.

Nejzajímavější na tom je FAKT, JAK si někdo vyloží PROSBU o pomoc své bývalé ženy.
Jako reakci na můj článek "Jak nám můžete pomoci", mi NĚKDO napsal, že mi sníží výživné, že se mu (chudáčkovi) zhoršila finanční situace. To jsem si všimla: pokaždé přijde v novém oblečení, v nových botách, s novým batohem, vykládá o tom, kde byli na výletě ap.  Hodně lidí by se chtělo mít tak "špatně", jako se má on....

Nemusela bych mu vykládat své finanční poměry, ale přesto jsem mu v mailu vypsala, co KOLIK stojí, aby viděl, že nám nezbývá ani koruna nazbyt, naivně jsem si myslela, že se ustrne a přidá.... Nechápe, že pokud chci koupit něco nad limit - léky, bazén, kino, pomůcky do školy, zaplatit popelnice, psa, koupit dárky k svátku, k narozeninám za vysvědčení, na vánoce, zaplatit vyšetření v APLE ap., tak že to musím ušetřit na jídle, což jde velmi špatně.

Jsem klidný a trpělivý člověk, ale i moje trpělivost má své meze.
Nesnáším lži a NĚKDO píše jedno lživé slovo vedle druhého, tak např. DNES dopoledne:

 "Zamezujes mi styku s detmi, na internetu zebras
o penize, delas s Elisky nejvetsi chudinku a tezce manipulujus. Sejdeme se opet u soudu

k"

- Láskyplný článek o Elišce NĚKDO nazve "děláš z ní chudinku". NĚKDO, kdo neví o své dceři vůbec NIC, kdo se nikdy nezajímal o to, jak se má, co si myslí, co by chtěla, jaké má starosti, sny, přání.... Někdo, kdo jí nedonesl dárek k narozeninám, ke Dni dětí ani za vysvědčení. Někdo, KDO se nikdy nesnažil pochopit autismus svých dětí...
- Děti, které se před svým otcem schovávají, zamykají, kteří se ho tak bojí, že odcházejí pryč, když má přijít, aby s ním nemusely mluvit.... ten NĚKDO tomu bude říkat "zamezuješ mi styku s dětmi" a roztrubovat to všude možně....
(no bodejť - musí přece přede všemi vypadat jako chudák, kterému exmanželka nepůjčuje děti, nikoliv jako někdo, kdo nemá děti proto, že ho děti odmítají a bojí se ho.)
- na internetu žebráš o peníze:-)  Sám ví přesně co platím a ví, že už mi nezbyde na výlety, na oblečení, na boty a na podobné kratochvíle, které si dopřává on. 

Jen díky pár čtenářům blogu, kteří občas pošlou nějakou korunu, mohu holkám občas dopřát bazén, výlet nebo jim koupit boty.
JEN díky čtenářům blogu pojede Šárka na pětidenní soustředění se školou. Tolik prosila, tolik škemrala a já jsem brečela po nocích, když jsem jí musela říkat, že nemám dva tisíce, že to nejde.... A ten, který podepsal ve smlouvě před rozvodem, že tábory, soustředění a podobné akce bude platit, ten ještě ani jednou nezaplatil na výživném celou částku.

Je mi záhadou, jak někomu vůbec nezáleží na vlastních dětech.
Jeho žebříček hodnot mě vždycky fascinoval a vidím, že k žádné změně dosud nedošlo.
NECHCI po něm žádný nadstandard, ale jen to, aby jeho děti měly co jíst a mohly si občas dopřát to, co jejich vrstevníci.

Vím, že v sobotu dostanu vynadáno, ale co ...
Je to můj život, můj blog a já mám právo na chvíli ulevit svému srdci a napsat to, co mě tíží....

60 komentářů:

  1. Udivuje mě jeho drzost... Děti mají právo mít hezké dětství a start do života! :(

    A musím Ti dát za pravdu, že z Elišky v žádném článku chudinku neděláš. Držím palce a přeji HODNĚ SIL!

    OdpovědětVymazat
  2. To bylo dost odvážné. Myslím si, že jsou věci, které veřejnost vědět nemusí. Možná, aby to bylo objektivní, by chtělo číst i názor druhé strany.
    Každopádně přeji hodně sil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže,... Názor druhé strany NIKOHO nezajímá, jak mě, tak CELOU MOU rodinu, protože NÁŠ otec NIKDY neříká pravdu, ani kdyby pršelo, a řekl mi že prší, nevěřila bych mu to. Ale nebojte se, ON se určitě ozve, šmejdí po Mamčiném blogu, a čeká na možnost, kdy by mohl ZNOVU mamku vytočit a přinejhorším rozbrečet!! Trocha lítosti by neuškodila.;) Přeji hezký večer, dcera Julča.

      Vymazat
    2. Máš pravdu. Však on si zas najde cestičku, jak mámu podkopat... Lítosti vůči komu? JEHO litovat nelze a mamku litovat netřeba, je to silná žena, jen občas potřebuje vzít za ruku a mít se na chvilku o koho opřít. Ale pak zas vstane a bude se rvát dál. Je úžasná! :-)

      Vymazat
    3. Domnívám se, že tohle je osobní blog a psát si sem jeho autorka může co chce. Nechce snad po nikom, aby se mermomocí přiklonil na její stranu. Nepsala to za účelem kohokoli přesvědčit a něco získat. Vypsala se z toho, co cítí a vy berte nebo nechte být. Ostatně, exmanžel má plné právo kamkoli napsat svou verzi, nemyslím, že by mu tímto bylo ukřivděno. Jestli neplatí na své potomky, o tom ať po zásluze rozhodne soud.

      Vymazat
  3. Někdy se na mužskou část populace opravdu stydím. A to není poprvé, co to píšu. Chlap, který nedodrží slib, u mě není chlap. Bohužel znám obdobný případ, jen s tím rozdílem, že dotyční spolu ještě žijí. Amélko, strašně ti fandím a držím pěsti. Nenech si to líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jirko, díky Bohu, že nejsou všichni chlapi stejní.

      Vymazat
  4. Super Amelie ! Myslím,že jsi napsala to co prožívá dost maminek ,ale u Tebe je to ještě zesílené diagnózou dětí, Chválím a vím ,že to není jednoduché ,ale zvládneš to , holky pomalu dorůstají a snad se uleví i Jeník roste a jeho hlavička pobere čím dál víc . Díky tobě se dívám na svět jinak a proto prosím pokračuj v psaní svych myšlenek . Míla

    OdpovědětVymazat
  5. Na to se těžko něco píše.. Amálko. Každopádně já ti to schvaluju, že jsi to sem napsala...na pohledy a odsouzení a jiné negace cizích lidí ohledně autismu si zvykneme. Pokuď je to od otce vlastních dětí, bolí to víc..Je to smutné a on ubohý a ty jsi skvělá!!!!!! A ty víš, že to tak je! A my všichni tady taky! Obejmutí na dálku. Enovalis

    OdpovědětVymazat
  6. Mila Amelie, verim, ze to vsechno prekonas, ze Ty, pri sve nesmirne sile, se timhle nenechas deptat a my vsichni, kteri Tvuj blog pravidelne cteme, dobre vime, co pro sve deti delas. My vime, ze jsi bajecna zenska a Tve deti maji velike stesti, ze maji prave Tebe. Jsi uzasna. My to vime!
    Drz se, preji hodne sil!
    Enka

    OdpovědětVymazat
  7. Normálně nekomentuji, ale toto mě namíchlo. Máma se také hrozně snažila, aby nás zaopatřila, jeden čas měla dvě práce, aby nám vůbec měla z čeho koupit jídlo, já jsem zas od 15 let brigádničila, abych jí pomohla poplatit aspoň něco. A otec? Dodnes dluží desetitisíce na alimentech, ale na koupi auta, menšího bytu od města a podobně peníze vždy měl. Milá Amélie, nenechte se zdeptat, bohužel takoví někteří chlapi jsou, nejdou změnit, jsou jen původci genetické informace, to nejsou tátové. Vím, lži jsou hnusné a zamrzí, ale, z vlastní zkušenosti - kašlete na to, tihle zploditelé nikdy nepochopí, že svět vidí jinou, pokřivenou optikou. Můžete jim vysvětlovat horem spodem, oni vždy budou největší chudáčci, kteří se vybíjí na lidech okolo. Jednou je to exmanželka, jednou dítě, jednou prodavačka... Vždy budou říkat nesmysly, urážet, ponižovat, protože se pak cítí silní. Buďte silná a kašlete na to, ignorujte ho, nehádejte se s ním, jestli je jako můj otec, k ničemu to nikdy nepovede. Nejlepší bylo ignorovat ho a poctivě si vše zaznamenávat - výpisy z účtu, účtenky za věci pro děti, školu v přírodě, ... U soudu pak máte důkazy. Držte se a hodně sil přeju!!!
    Mimochodem - neuvažovala jste, že byste poprosila nějakou charitu o sbírku?
    Myslím na Vás a moc přeji, aby Vás exmanžel co nejméně obtěžoval.

    B.

    OdpovědětVymazat
  8. On ještě ani jednou nezaplatil celou částku výživného? Dej to k soudu, určitě mu to nebude milé. To si opravdu nesmíš nechat líbit. A je dobře, že ses vypsala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,je to tak... ví, jak a kde vám může ubližovat, ví, že se silněji neohradíte, že mu stejně nabídnete kávu, čaj, lívance, že se budete snažit být milá...a bude se na tom vozit a bude si na vás "smlsávat". Kéž byste pochopila a zažila, že není špatně být nemilá, uražená, naštvaná, se vším všudy, je to signál pro okolí "co si ke mně můžou dovolit" a "že vím, kde jsem a kam jdu"...každý to zkouší, kam až ho druhý pustí...pokud si pustím blízko člověka, kterému nedůvěřuji, riskuji že ve mně zpustoší kde co...sama jsem se s podobnou záležitostí potýkala, v momentě, kdy jsem začala být přísná na neomalené lidi a jasně jim začala dávat najevo, kdo jsem a kde jsem, kupodivu to nevedlo k většímu konfliktu, naopak respektu z jejich strany a nakonec máme korektní vztahy! Paradoxně pevné vymezení k druhému tak bylo nejláskyplnější gesto k němu;) Fandím Vám!

      Vymazat
  9. Drahá Amelia, myslím na teba v modlitbách, aby si to všetko uniesla s láskou a pokojom v srdci. Verím, že všetko slúži na dobré... A myslím, že máš veľkú moc pomôcť svojmu bývalému. Nemyslím teraz nejako priamo, ale odpustením, modlitbou, láskou (nemyslím príťažlivosť, ale odpúšťajúcu lásku), ktorú viem, že stále máš v srdci. Neboj sa, nie si sama. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má drahá Letitie, víš kolikrát jsem mu odpustila, kolikrát jsem ho omlouvala? 18 dlouhých let...Měla jsem to ukončit o mnoho dřív. Víš..nezlobím se, nechovám v srdci nenávist, je mi volný. Jen bych si přála, aby si plnil své povinnosti a nechal nás být. Já nemám potřebu ubližovat, on ano. A je mi to líto. Ty děti si to nezaslouží.

      Vymazat
    2. Och, nie som si istá, či sme sa pochopili. Nevyzývam ťa k opdúšťaniu v zmysle "zabudnúť a nechať sa ďalej zneužívať". Ani neočakávam od teba nijakú zmenu správania ani myslenia... Musíš sa chrániť, aj deti, ako sa len dá.
      A máš právo cítiť všetky tie negatívne pocity...
      Vôbec som nemala v úmysle pridávať k tomu všetkému ešte pocit viny, alebo nejakej nezmyselnej povinnosti niečoho čo ani nie je dosť dobre možné...

      Ja som len nenašla vhodnejšie pomenovanie pre ten "druh" lásky, ktorú (som presvedčená), že stále máš. Chcela som ťa skôr povzbudiť. Napísať, že to všetko má zmysel. Aj keď to teraz tak asi nevyzerá.

      Myslím na vás ♥

      Vymazat
  10. Amel,

    bavily jsme se o tom tehdy při balení, že tohle není nijak neobvykle se vyskytující jev. Pořád věřím tomu, že tohle trestání za to, že jsme si od nich dovolily odejít, je jednou přestane bavit - už aby to bylo!
    Drž se
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, máš pravdu, kolikrát jsem slyšela, jak jsem si ho nevážila:-P

      Vymazat
  11. Vůbec netuším, co na to napsat, vždyť to jsou jeho děti... Drž se, určitě to společně s dětmi zvládnete. A určitě jsi s Eliškou probrala, že o ní dáš článek na blog. Stejně "cenzuruješ" i povídání o Jeníčkovi. Určitě spoustě lidí pomáháš už jen tím, že vidí, že v tom nejsou sami. Já jsem o autismu vůbec nic nevěděla a dnes se na spoustu věcí dívám jinak. Kdyby už nic jiného, otevřela jsi mi oči:-)Bude líp. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  12. Tak na tenhle článek jsem si vzpomněla, když tohle čtu: http://www.novinky.cz/finance/304305-kdyz-jeden-z-manzelu-hyri-a-druhy-strada-zjedna-napravu-jedine-soud.html
    Ten NĚKDO může být rád, že jsi tak hodná a nedáš ho k soudu a že holky tam neřeknou, jak to vnímají. Vůbec nechápe, co v tobě má (měl) a co ztratil, když tě nechal díky svému chování jít. A taky by si měl uvědomit, že pokud neustále píše mejly, smsky a nedá chvíli pokoj, dá se to považovat za stalking, který je trestným činem. Já, kdybych byla o dvacet let starší, svobodnej chlap hledající ženu pro život, myslím, že bych tě brala všema deseti :-D. Co kdybys na tom soudu trvala? Myslím, ač nejsem právník, že by neměl šanci. Když tam ukážeš třeba i tenhle blog, mejly, smsky...

    OdpovědětVymazat
  13. Co očekávat od slabocha...? Vinu vždy svalují na jiné! A neni první, ani poslední, co mají po rozvodu amnézii ve "šrajtofli":-(
    Amélie, je to sice jen psaná útěcha, ale Ty se za nic stydět nemusíš!!! Ono ho to jednou stejně doběhne.

    OdpovědětVymazat
  14. Tyjo, vari se ve mne krev...

    A zrovna bych s tim soudem souhlasila, on by se divil, az by to spocitali a vyzivne zvedli, az bys uvedla, ze vubec zadne aktivity svym detem neplati.

    Je smutne to rict, ale i muj tata slibovat u rozvodoveho soudu, jak krome minimalniho vyzivneho bude platit ruzne veci vedle - kredit, nejaky vylet nebo snad dovolenou... No, hadej... Zatimco on braval svou novou rodinu na dovolenou do Chorvatska, my jsme cele prazdniny jezdily na tabory jako vedouci, aby to bylo aspon zadarmo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ve mně se vaří..a často...ale lítost, smutek, zoufalství, beznaděj...

      Vymazat
  15. Hodně špatně se to četlo. Bohužel. Jak je možné, že mu toto vše projde? Co úřady??
    Jak píše Jirka, chlap co nedodrží slib, není chlap

    OdpovědětVymazat
  16. Nic jiného se od něho čekat nedalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt. ALE PROČ já pořád věřím v dobro v každém člověku?

      Vymazat
    2. Já mám naprosto stejný problém! POŘÁD věřím v dobro v každém člověku, přestože mě už kolikrát zklamal... Ale víš, jak to je: "Když ti někdo ublíží poprvé, je to jeho chyba. Když ti ublíží podruhé, je to tvoje chyba."... Měly bychom být tvrdší, asi.

      Vymazat
    3. Tak je potřeba se z toho vyléčit. Když do mě někdo kope, tak se o sebe postarám, a nějaké jeho dobro je mi v tu chvíli ukradené. Jarka

      Vymazat
  17. Ahoj,
    je až k zaplakaniu, koľko - vo väčšine prípadov otcov sa po rozvode lakomia na svoje peniaze. Ako keby tie peniaze mali dávať nejakým cudzím ľuďom a nie vlastným deťom. Neviem a asi ani nechcem pochopiť takýchto ľudí. Tvoje deti vedia, koho v tebe majú. Myslím, že to budeš mať ešte ťažký boj, možno by si tiež mala ubrať na empatii a toho dobra voči jeho osobe a pekne mu to na súde vytmavila - vrátane toho, že neplatí ani celé alimenty. Nesnaž sa byť s ním zadobre za každú cenu. Udržať korektné vzťahy s ex je síce fajn, ale to tvoje deti nezasýti a ani nezaoblečie. Má deti a tak určité pravidlá musí dodržovať, minimálne výživné. Musí platiť proste načas a celú sumu, aj keby mu nezostalo ani na slanú vodu. Čítam tento blog a je písaný naozaj krásne, píšeš pekne a s láskou o deťoch. Držím palce a prosím, naozaj sa snaž trošku priostriť, čo sa týka tvojho ex. Prílišná dobrota sa nie vždy vypláca. Pekný deň. Matu

    OdpovědětVymazat
  18. Marci to neplacení celé částky výživného dej k soudu.
    Jinak to z něho nedostaneš. Schovávej si účtenky od všeho co děti potřebují, ať to máš pro soud.
    Exmažel už jiný nebude, ale proč mu ustupovat.

    Existuje i druhá strana mince, můj syn platí na syna pravidelně a v plné výši. A přesto se pořád handrkuje, aby syna viděl alespoň 1 x měsíčně přes víkend.

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  19. Proč to tihle lidé dělají? Jsou to přece jejich vlastní děti, kterým by měli platit kroužky a podobné, tím myslím JEJICH děti, ne nějaké cizí. A o koho by se měli především a v první řadě starat, než o vlastní děti? To mu nedocvakne, že jeho chování se odrazí v postojích dětí k němu?

    OdpovědětVymazat
  20. Nic lepšího pro Vás exmanžel udělat nemůže, než vše předat soudu. Oni mu tam už vysvětlí, jak se věci mají ;-)
    Moje mamina byla stejně hodná jako Vy, takže mému biologickému otci neplacení taky vždycky beztrestně procházelo.
    Nedejte se! Hodně štěstí!
    Kicki

    OdpovědětVymazat
  21. marci ale tak to prostě je.....copak sis nevšimla,že na někoho musí svést svuj neuspěch,své potíže a nejlepe se k tomu ta ?mracha" co mu zničila pohodlný život a odvedla děti.....no jo tak to prostě je a hod to za hlavu.....Já se taky doporšuju a zjistila jsem že to velká chyba a jeho egu to dělá víc než dobře,když musím žebrat u něj jestli nepřidá na školu a na nemocnici,přestože u soudu s tím vším souhlasil,že na tyhle výdaje " navíc " bude posílat pulku-ha ha ha......stejné je to i s tím tvým.....není to o dobru a nebo zlu,ale o tom,že jim dělá dobře nám ukazovat jak jsme blbé ,že jsme si dovolili odejít z toho skvělého života co nám přece poskytovali.Je to jen a jen o sobeckosti o ničem jiné.

    OdpovědětVymazat
  22. Můj rozvod se s tvým nedá srovnat. Je to už 13 let, dohodli jsme se, rozešli jsme se v klidu, důvody nejsou podstatné. Tenkrát byly synovi 2 roky.
    Ale přesto mě pak následujících deset let, které prožil se svou další partnerkou, nepřestával překvapovat - v negativním slova smyslu. Ani to se nedá srovnat, ale myslela jsem, že ho znám. Jenže vedle nové ženy z něj byl jiný člověk. Protože jsme si zorganizovali takovou vlastní střídavou péči (ačkoli u soudu jsme nechali "napsat" výchovu na mě, aby to bylo snazší), museli jsme se domlouvat místo na výživném spíš na dělení nákladů - moje, tvoje a společné. Nikdy bych nevěřila, že bude chtít příplatek na vitamíny za 15 Kč... a spoustu jiných věcí. Po deseti letech se rozešli, za pár měsíců si našel novou partnerku, a od té doby s ním je zase celkem rozumná řeč. Ale doteď mi to vrtá hlavou....
    Amélko, tvou situaci ti vůbec nezávidím. Ale jak tu zaznělo, pokud ani jednou nezaplatil to, co soud rozhodl, tak si to zcela jistě nemusíš nechat líbit...

    OdpovědětVymazat
  23. Tohle nemusíš zveřejňovat. Vlastně možná ani nebudeš chtít. :-)
    TO JE KRETÉN, ŽE MU NENÍ ROVNO!!!
    A že tak hezky píše, bez diakritiky, s pravopisnýma chybama, to je vysokoškolák? Asi má ten titul koupenej, co... ;-)
    A teď vážně - chce válku, má ji mít. Předpokládám, že máš nějaké písemné doklady o tom, jak ti platí výživné. Výpisy z účtu, složenky... Chce se scházet u soudu? Klidně. TY dokážeš, že neplatí to, co má, že neplní dohodu (soustředění atd.) a pokud narazíte na rozumnou soudkyni, namaže si ho na chleba, blbečka. Přála bych ti soudkyně, které dělají opatrovnictví v Berouně. Viděla jsem tu při práci dvě a náááádhera. O dospělé jim nejde, fakt makají ve prospěch dětí. A šprajcující se tatínky žerou za živa. ;-) Ovšem elegantně, s grácií a podle práva. :-)
    To všechno ostatní se snaž vypouštět... Víš co, on ti bude psát pořád, zablokuješ mu mejla, založí si nového a furt tě bude psychicky týrat, protože je to zoufalec a na tobě si léčí svoje mindráky. Lepší řešení by bylo, kdyby sis novou adresu založila ty.
    My jsme s bio od mé starší od sebe osm let A POŘÁD má potřebu mě takhle drtit, protože on je chudáček ublíženej, já vyrazila jeho a on je prostě chudinka. Stejně to nejspíš vnímá K. Chudák. Je to fakt chudák. Ale není mi ho líto, citového vydírání jsem si taky užila až až a tihle lidé na mě působí jak červenej hadr na bejka!
    Myslím na tebe. To je asi tak všechno, co pro tebe můžu udělat, ale kdykoli budeš potřebovat, jsem tu.A je nás tu pro tebe spousta, nejsi na to sama. Drž se! <3

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, píšu po delší době, tentokrát nejde se nevyjádřit.. bože, jak já bych ho nakopala, mrknout by nestihl. Tohle je fakt hulvátství nejvyššího kalibru. Pobouřil ho článek věnovaný Elišce? jako proč? Bylo z toho naprosto jasné, jak milující máma přeje svojí dceři jen ten nejlepší vstup do nového prostředí. Co mu na tom, proboha, vadí? Je mi z toho člověka špatně. Asi bych po tomto vybuchla a přes soud mu dala co proto. Hnus nejvyššího kalibru. Tobě, milá Amélie, přeju, ať se to celé konečně vyřeší a máš klid a pohodu. Jen mě mrzí, že jsem z opačného konce čr, že nemůžu pomoct v tom všedním životě. Tak posílám aspoň pohlazení, a přání toho, že se to zlomí a bude lépe ;) Martina

    OdpovědětVymazat
  25. Nechci tedy nějak malovat čerty na zeď, ale nezbývá, než se obrátit na soud, případně uvalit exekuci na jeho plat, na což by mělo stačit Rozhodnutí soudu a doklady. Pokud má stálý příjem, má docela smůlu (a vy štěstí). Horší je to tahat z někoho, kdo nemá doložitelný příjem, já se soudím 6 let a zatím totálně k ničemu, ex byl i zavřený za naprosté neplacení alimentů, dostal amnestii a další takové legrace v podobě zajímavých soudních rozhodnutí, už bych o tom mohla psát romány. Takže z mých zkušeností jedině exekuce pomůže, žádné zbytečné dohady, jedná se o příjem dětí! A děti přeci nechce žádná matka okrádat a neměl by tedy ani otec. Do té doby určitě bych doporučila obrátit se na úřady (hmotná nouze, další příspěvky, na které máte nárok)...
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O přídavky jsem šla žádat a vyhnali mě, že musím mít rozsudek o rozvodu s nabytím právní moci a ten zatím nemám, ač rozvod byl začátkem června. Snad už bude brzy.

      Vymazat
    2. Pokud se neodvolal, tak nabytí právní moci je (tuším) do tří týdnů. Takže zkusit zajít přímo na soud, aby na to dali razítko. Už je to moc dlouho, to je moc divné. Určitě bych se tam stavila, dají to i normálně do ruky s razítkem. Tuším, že kdysi dávno jsem tam taky pro razítko musela. L.

      Vymazat
    3. Amel nemusíš ,já rozvedená stále nejsem a přesto přídavky beru,stačil papír od soudu o svěření dětí do mé peče a papír že spolu nežijem,tady pak sociální pracovnice udělali cosi...a mě domu přišel papír od OSSz,že ho vylučují z příjmu a tudíž mám nárok na přídavky.Takže to jde i bez rozvodu.A to že nežijem spolu sem dokazovala trvalým pobytem.

      Vymazat
    4. Přesně tak, Rozhodnutí o svěření dětí do péče naprosto stačí (s razítkem), nevěřit moc úřadům, už dávno jsem zjistila, že dost kecají. Dále jistě má Amélie nárok na příspěvek na bydlení (nájem, elektřina, plyn), protože příspěvek na péči se do příjmů nezapočítává, zjistit si i tu hmotnou nouzi a nenechat se odradit, vše vyplnit i přesto, že úřednice budou mlít něco jiného. Oni to pak totiž MUSÍ spočítat a často to vyjde, pokud je takto nízký příjem a příspěvky na péči do toho nesmí započítávat. Také doložit, že ex neplatí plnou částku alimentů atd. Je to obíhačka, ale pokud je málo peněz na děti, výhledově práce žádná, na ex se nedá spolehnout, tak se nedá nic dělat. L.

      Vymazat
  26. Na to se dá říci jen jediné: těším se na setkání u soudu, protože máš platit toto toto a tamto. Vyhrůžky jsou jedna věc, a aplikují je slaboši. Jarka

    OdpovědětVymazat
  27. Jedného dňa som opustila svojho ex a on na druhý deň v istom zariadení nad pivom sa nechal počuť, že z čoho on zaplatí byt. Z čoho bude žiť jeho dcéra nebolo doležité! Po istom čase som si našla priateľa a on vyhlásil nech sa o dcéru stará aj on (rozumej jej otčim). Otčim je s ňou 24 hodín takže s o jeho dcéru stará a príkladne.Naposledy jej sľúbil, že jej kúpi turistické topánky a zaplatí školský výlet.nakoniec jej dal 20e, s tím nech zbytok doplatí mama. Moja dcéra ma 13 a nedávno mi položila otázku prečo som jej dala takého otca a či bi si ju nemohol otčim adoptovať? Už sa z neho iba smejem, aj keď ho nechápem.
    Milá Amélia ste strašne silná a nádherná žena, ktorá dáva svojim deťom veľa lásky, preto Vám držím palce, modlím sa za vás a vašu rodinu.
    Darina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky mi často vyčítají jakého otce jsem jim pořídila..ale já jsem netušila...

      Vymazat
    2. Obě slečny prožívají komplikované životní období. Jsou v pubertě, táta jim chybí (myslím funkční táta coby mužský element v rodině), nedorozumění mezi rodiči jim nepřidá též. Vidí všechno radikálním pohledem svých nácti let. Časem vás pochopí...

      Vymazat
  28. Amálko,vím že se ti o tom nechce mluvit,ale jak jste se vlastně s manželem kdysi potkali? Jak začal váš vztah? Co tě na něm zaujalo? nejsou to ironické otázky,kdepak,jen zvědavost,na kterou vůbec nemusíš reagovat,promiň mi to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo mi 18 a pohádala jsem se s otcem. V afektu jsem odpověděla na první inzerát v Annonci, kterou měl na stole...

      Vymazat
    2. A hned napoprve jste se zamilovala?
      Ja si vzdycky myslela, ze inzeraty nefunguji vubec :))
      Drzim Vam palce a taky bych se priklonila k variante resit situaci soudne. Vzdycky me vydesi, kdyz slysim/vidim, v co se muze obratit vzajemna laska :(.

      Vymazat
    3. Zamilovala? Ne, určitě ne. Dvakrát jsem ho nechala a ...Zpětně vidím, že jsem jen toužila po lásce, hledala jsem lásku TAM, kde nebyla. Možná jsem si myslela, že už mě nikdo nebude chtít? NEvím, byla jsem 18tileté nezkušené tele:-P DNES to vidím jinak...

      Vymazat
  29. Páni... tak to byla síla. Četla jsem i ten článek, co byste potřebovali... a jsem totálně rozhozená a smutná z toho, co se děje... Já se rozepíšu v emailu :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj,tohle je fakt blbá situace,ale prožívá jí spousta ženskejch.Ty blbouni si myslí,že se pomstí tím,že nedají peníze,ale že šidí své děti,to už nevidí.Dovedu si představit,že je to těžký,ale až překonáš to období,než budeš mít veškerý papíry pohromadě,tak obejdí všechny úředy a zažádej o všechno co jde a bude líp.Snad.Moc Ti přeju,aby bylo líp .Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  31. Amélko, já si taky myslím, že bys měla myslet hlavně na děti, ne na jeho zploditele a dát ho k soudu, že neplní to, co má. A také je pravda, že by ses měla někde zeptat, na co všechno máš nárok, myslím peníze, asistenci a tak. Podívej se na cikány - těm je hej a jak si žijí z dávek, ale ti jen proto, že se jim nechce dělat a děti je živí. Snacha jejich děti učí, vím toho dost, tak se nedej! Zkus to!

    OdpovědětVymazat
  32. Možná je to blbej nápad, ale nešlo by třeba napsat do nejbližší (vysoký) školy, na fakultu, která se zabývá prací s postiženými? Nebo napsat nějaký takový inzerát, že hledáš takového studenta? Že by u tebe hlídáním Jeníka mohli dělat praxi, dostali by od tebe hodnocení, ve škole kredity a ty bys třeba nemusela nic moc platit. A co Eliška ve škole, jde to aspoň trochu? Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  33. Amelie, moc na vás myslím a držím palce. Buide líp.

    OdpovědětVymazat
  34. Amélko, to je strašné! To je nevídané, jaký je ten chlap lhář a budižkničemu! Napadají mě samá nepěkná slova na jeho účet, jsem na něj tak naštvaná! Nejraději bych mu hodila bednu s vajíčky na hlavu, aby se mu rozsvítilo, ale podle všeho by to chtělo něco jiného. Amélko, kéž bych Ti mohla nějak pomoct, mrzí mě, že tohle můžu jen číst a nemůžu Ti nijak pomoct.
    Tohle je nefér jednání ze strany toho chlápka, ale jsem si jistá, že na onom světě už s ním mají své plány a jak se říká, na každou svini se vaří voda. Za to bych dala ruku do ohně!
    Drž se!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...