pátek 19. ledna 2018

Řezy Chipicao


Jednou jsem v Albertu koupila řezy Chipicao.
Jeníčkovi zachutnaly. To by nebyl problém. Problém byl sehnat další.
Objela jsem půl Ostravy a nic.
V Albertu na Dubině jsem prosila, ať mi je objednají a nic.
3x jsem se tam stavila a zajela si kvůli tomu několik km a zase je neměli. Nebyli schopni mi říct, KDY BUDOU.
Jenda zoufalý, já též.


A nakonec mi kamarádka poradila, že v Hrušce na Horymírově ulici snad jsou.
Vůbec jsem netušila, kde je Horymírova ulice a nevěděla jsem číslo.
Cestou z kostela jsem se tam stavila. Do navigace jsem zadala ulici a říkala jsem si, že Hrušku snad najdu.
Měla jsem radost jak malá holka, když jsem řezy v regále objevila.
A ještě větší, když mi ochotná paní prodavačka dala telefonní číslo, že můžu kdykoliv zavolat a oni mi to objednají.
Někteří lidé jsou úúžasníííí.


1 komentář:

  1. Když člověk narazí na milé lidi hned má lepší den, kéž by takových bylo více. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...