neděle 7. ledna 2018

Pozitivní

Hrůza.
Neskutečná hrůza. Strach.
Šílenství.
Bezmoc.

Pozitivní na THC a MET.
Test ze slin.
Dělala jsem ho Šárce včera.
Testy za 460 Kč :-(
Měla bych na jídlo a místo toho kupuju testy na drogy.

Dělala u toho hysterickou scénu, že nebude "chcát ani flusat do skleničky, že není prase...."
http://navykovelatky.cz/stimulacni-drogy/pervitin/
http://www.drogy.cz/pervitin/kap-smrtici-ucinky-pervitinu.html

Asi před dvěma měsíci jí tekla krev z nosu, už tehdy jsem měla "podezření", dušovala se, že NEEE.
Ale ona lže pořád, už léta jí nevěřím nic.

4.11. má na FB nápis PIKAgirl.... a fotku Pikachu....ale co když PIKA girl znamená, že bere pervitin.... a všichni to z toho příspěvku pochopili, jen matka ne...
Až dnes jsem četla některé články o pervitinu a psali tam piko, pikaři.....

Panebože, PROČ?

2 komentáře:

  1. je mi to hrozně líto , mě by pika girl také nenapadlo nic jiného než , že to má souvislost s pikatchu.

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel je to tak, PIKO je velmi častá zkratka pro pervitin, ještě se taky často používá perník nebo péčko. Naneštěstí jsou to hodně známé názvy i mezi adolescenty, kteří drogy neužívají, proto to nejspíš na FB takto napsala.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...