pondělí 4. října 2010

První den ve školce.....

Tedy jestli se dá hovořit o dni... :-)
Bylo to celých 40 minut. Mají na nás vymezený čas v pondělí od 7:30 do 8:30 hodin.
Ale super.
kopie---img_0853.jpg
Bála jsem se, že to bude horší.
Několikrát jsem Jeníka musela ujistit, že nikam nepůjdu. Jinak bych ho tam nedostala.
Myslím, že na Jeníčka to byl úctyhodný výkon.

Ráno se nechtěl oblékat: "Jeník za Beluškama nece" (Školka má název Berušky), odmítl pít mléko a nesnědl ani svůj kukuřičný chlebíček.

S antidepresivy jsme tentokrát také válčili.
Do auta jsem šli s pláčem, připoutat jsem ho musela násilím, ale 20 km cestu zvládl v pohodě.

Přijeli jsme o 10 minut později. Ale já jsem byla ráda, že jsme se tak brzy ráno vůbec vypravili.

kopie---img_0857.jpg
V první chvíli mě zarazilo, že nevíme, kam máme jít, kde je šatna, jestli má Jeník nějakou svou značku....
Na zvonek nikdo nereagoval. Vím, že Jenda nemá rád čekání, a tak jsem hned nakoukla do jedné třídy a poprosila paní učitelku, aby nás "někam" odvedla...

Ve třídě s pěkným jménem "Myšky" se nám představila paní učitelka i asistentka.

V první chvíli je zarazilo, že Jenda odmítá bačkůrky. Prý ve třídě jim to nevadí, ale na chodbě...???
Ale nakonec to snad překously. :-)

Jenda chvíli postával, schovával se za mě a pak jsme si šli spolu hrát....

Na poličce našel bagr jako má doma, koleje a mašinky (podobné jako má doma), vyzkoušel puzzle a v rohu místnosti poskládal pár značek do řady.

kopie---img_0867.jpg
Do třídy postupně přišlo asi 6 dětí.  Jeníček je jen z dálky pozoroval.
Po 20 minutách začal s kolejema házet, tak jsem věděla, že už mu to stačí.

Asistentka nám v rychlosti ukázala WC, koupelnu, šatnu, jídelnu...A to už Jeníka nebavilo, plakal a vyplazoval jazyk.
kopie---img_0871.jpg
Tak jsme se šli rozloučit a obout do šatny.
Před školkou Jeník plakal, přišlo mu dlouhé čekání, než jsem vylovila klíče od auta z kapsy...
Hned ... chtěl být schovaný v bezpečí auta.... :-)
Měla jsem v plánu ještě zastavit v potravinách a koupit k snídani čerstvé rohlíky, ale Jendův pláč mi řekl, že to nebudeme riskovat...

Cestou domů se ptal, co si doma pustí na DVD a po svléknutí si okamžitě běžel do ložnice pro dudlíky a pro deku....

A závěrem?
Bylo to hektické ráno, ale myslím, že by se tam Jendovi mohlo časem líbit.
kopie---img_0881.jpg
Ted říká, že se mu nelíbily děti ani paní učitelky, ale líbily se mu koleje, mašinky a hračky. :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...