pondělí 1. června 2015

Bageta


Dnes jsem byla s Eliškou ve škole.

O přestávce mi řekla:
- "Mamí, já chci bagetu."
- "Tak se jdi podívat..."
(do bufetu, zda ji mají....jsem tím chtěla říct)

- "PROČ se na ni mám dívat?! K čemu mi to bude, že se na ni budu dívat? Co na ní uvidím?
Vždyť se mi budou sbíhat sliny. Proč si ji nemůžu koupit?
Proč se na ni mám jenom dívat?"

6 komentářů:

  1. Hi hi hi ,ale ty jsi se asi nesmala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ba naopak. Smála jsem se a Eliška nevěděla čemu.

      Vymazat
  2. No jo, je třeba mluvit v celých větách: běž se podívat, jestli mají v bufetu bagetu a pokud ano, tak si ji kup, tady máš peníze. Já vím, je to zdlouhavé, ale asi je to rychlejší než následné vysvětlování, jak se věci mají :-)... Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je člověk zamyšlený a odpovídá "na půl úst" nebo už nemá sílu... (a pak se mu to vymstí)

      Vymazat
  3. Jsou to zlatíčka! :)) Dokážou vykouzlit nezapomenutelné situace ;) :).

    OdpovědětVymazat
  4. Naďa po vydaji v domácnosti nepomáhala...prišla som na to , že je to vo vyjadrovaní, vo formulácii...keď som to nevedela oznámiť tak , aby to pojala ONA ????, tak to neurobila, až sa zablokovala...sama od seba nemala potrebu robiť tieto práce...a mala aj osobné neúspešné obdobie, trpela tým ...museli sme sa radiť aj s odborníkom,..asperger sémantického typu..prišli sme na to spolu ..aj som si zúfala...znovu odborník, iné životné cestičky...ale aj sa na nej nasmejem :-))),...ale som rada, že sme to preťažké obdobie prekonali...:-)))..je prešťastná, robí to čo nemohla doštudovať...súzvuk s manželom, so svojim vnútrom,prijímať ťažkosti s odborníkom,.. s Bohom...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...