pátek 12. června 2015

Ochutnáme housle

"Kateřina nedrží housle nadarmo... My je dnes ochutnáme..." říkali v televizi.

- "Mamí, co to je za blbost?! Oni fakt budou jíst housle?!!
 To je nechutný. Vždyť je to tvrdý.
Jsem nevěděla, že někdo jí housle..."

6 komentářů:

  1. Taky to nechápu...ale vůbec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malá ochutnávka houslí = teď nám zahrají housle:)

      Vymazat
    2. :-) Tak takhle už bych to pochopila. Došlo mi to nějak samovolně aniž bych na to myslela až v noci,když jsem nemohla spát :-D. *M.

      Vymazat
  2. Má pravdu, pěkná blbost. Panebože, proč používáme češtinu způsobem, že jí sami nerozumíme a speciálně mě dostávají některá slova použitá veřejně v médiích.

    OdpovědětVymazat
  3. Čeština je krásný, květnatý jazyk, který zní nádherně dá-li se mu trošku umělecký charakter, ozdobíme-li ho trošku tak, aby našim uším lahodil... ale někdy je to opravdu přehnané či nevhodně zvolené. Viz. příklad s houslemi, takže s Eliškou naprosto souhlasím, opravdu blbost.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...