pondělí 29. června 2015

Banánové jednohubky




Jíst by Jeníček chtěl, ale podílet se na přípravě ne....



Nakonec se nám ho povedlo přemluvit a i když se čertil, tak se trošku snažil pomáhat.


Bez práce přece nejsou "koláče", natož jednohubky...






A na závěr odkaz na jedny zajímavé stránky, kde se dá koupit spousta pomůcek nejen pro děti s PAS:
http://detskepomucky.cz/kategorie-produktu/pomucky-pro-deti-s-handicapem/deti-s-pas/rozvoj-motoriky-a-grafomotoriky/


12 komentářů:

  1. Tyhle jednohubky miluju, moc se vám všem povedly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, tohle jsem nejedla ani nepamatuju! Asi si je teď budu muset udělat :D Jen je ještě po čokoládě obaluju v kokosu, je to o level výš a navíc to tak nezapatlá talíř :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O kokos moje děti moc nestojí, ale občas jich pár kokosem posypeme - třeba pro návštěvu.

      Vymazat
  3. Už od pohledu dobrota! :) Jste šikulkové! :)

    OdpovědětVymazat
  4. No udělali jste si super mňamku. Zkusíme také.

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra, ja si asi budu muset "osladit zivot." Nejak moc se posledni dobou rozciluju a malo rozmazluju, nejspois asi proto, ze uz od prosince mi nic nevychazi podle planu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen si život oslaď, není nad to si občas udělat alespoň malou radost.

      Vymazat
  6. To vůbec neznám a vypadají chutně! Jste šikovní moc!

    OdpovědětVymazat
  7. Super, že se nakonec povedlo jej přemluvit a přiložil ruku k dílu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna jsem jeden banán dojedla, mám je moc ráda a s piškoty a čokoládou to musí být velká dobrota. ;-) Tobě se toho Jeníčka, vždycky daří přesvědčit a i když se mu nechce, nakonec si dá říct. Za tuto společnou práci byla odměna vskutku sladká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to náramná dobrota, rychlé, jednoduché a děti to milují...

      Vymazat
  9. To věřím, že si děti pochutnaly, dala bych si výjimečně i já.!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...