úterý 16. června 2015

Skládání slov








4 komentáře:

  1. Máma mi zakazuje tolik věcí, že to bys/te nevěřila vlastním uším, ani očím :-) Jeníček opět předvedl, jak šikovný je :-)
    Mohu se zeptat, to jste vytvořila sama? Já jenom, že je to dost dobrý nápad a kreativní. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, tohle jsem nedělala, myslím, že jsem to kupovala na stránkách OSKOLA.cz

      Vymazat
  2. Tak to je nápadité a Jeníčkovi to hezky jde. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Prošla jsem zase zameškané a koukám, co všechno za pomůcky existuje. A Jeníček UMÍ!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...