pátek 1. září 2017

Chirurgická pohotovost

Já to dítě jednou přetrhnu jak hada. 
Před 4 lety ležela týden v Táboře v nemocnici s podezřením na slepé střevo....už tehdy jsem jim marně vysvětlovala, že jí NIC není (krom hlavy tedy). 

Před rokem i před pár měsíci zbytečná návštěva na očním (tvrdila, že nevidí, ale vidí dobře), před 3 měsíci zbytečná návštěva na gynekologii..samozřejmě nic nezjistili. 

A dnes? Marně jsem ji odpoledne na FB hodinu přemlouvala, aby na Fifejdy nejezdila, že jí nic není, že to má od psychiky...
Ne. Copak si to dítě dá říct?! V 18 hodin telefonát, že sedí na chirurgické pohotovosti a k vyšetření potřebují zákonného zástupce. Čtyři hodiny skvělé zábavy v nemocnici - brali jí krev, vyšetření pohmatem, RTG břicha, vyšetření konečníkem a gynekologické vyšetření. Samozřejmě nic nezjistili. A ráno máme přijít znovu - prý na odběry nalačno. Nechci tam jet.

Jsem šíleně naštvaná. JAK jí mám vysvětlit, že jí nic není? Nebo těm doktorům, že je psychicky nemocná, že nechci strávit poslední zbytky mládí zbytečně po doktorech...do háje.
Zlatý autismus, tohle je psycho.

 To je život :-(







Na gynekologii...



O 90 Kč chudší...


A takhle vypadá těžce nemocný člověk, který potřebuje akutně na pohotovost...




1 komentář:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...