neděle 17. září 2017

Panáčci z modelíny 2 - nemocnice



Housenka dostala několikrát transfůzi...



Zdemolovaná žirafa po nehodě...


Polozabitá housenka s vyčnívajícím srdíčkem....


Ty morbidní hry fakt nevymýšlím já.


Já na něj jemně, opatrně: panáček je nemocný, musíme ho uložit do postýlky, pohladit, pofoukat bebíčko...a když je panáček nemocný, necháme ho odpočívat a spinkat....


A Jenda vezme nůž nebo vidličku a pích pích škub trh...a je po panáčkovi....





...a znovu a znovu a znovu....
Když jsem operovala housenku postopadesáté za dvě hodiny, tak jsem se modlila, aby už ho to přestalo bavit....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...