sobota 2. září 2017

Back to Black


Back to Black.
Návrat k černé.
Dala si Šárka na Facebook.


...že mě ve středu málem ranila mrtvice, když jsem ji viděla zase s černými vlasy, to je vedlejší...
Že u toho začerní koberec, ponožky, ručník, misku i umyvadlo, to je jí fuk.


Před měsícem na mně vydyndala 700 Kč, aby se zbavila černé barvy....
Tolik peněz jsem v životě za holiče nedala, ale chtěla jsem jí udělat radost....


Měla měsíc tak krásně hnědo zlatavě-medové vlasy, na fotkách to tak není vidět.... a ona takhle zahodí mých 700 korun... a už je zase EMO.
Uff.

1 komentář:

  1. sám jsem roky nosil černé vlasy, ale snažil jsem se při barvení nic neušpinit , škoda je že chtěla černou dolů a po měsíci zase zpět, pak to bylo zbytečně utracených peněz . já tedy za kadeřnici utrácím tolik peněz běžně , tedy od doby co mám vlasy popelavě blondaté,péče o světlé vlasy je náročnější . Třeba si po pár letech rozmyslí černou a nechá si přírodní ...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...