středa 22. února 2012

Stříhání vlasů


Tak ....
.....včera jsem do toho praštila.


Už několik dnů, možná týdnů vím, že Jeníček potřeboval ostříhat....


Ale toho jen při vyslovení slova "ostříhat" chytá amok...
Včera jsem se rozhodla. Už mu to padalo do očí a tak jsem se odhodlala.


Oblékat ho, tahat ho do auta a ke kadeřnici by bylo přilévání oleje do ohně.
Lidí se Jenda bojí...



Počkala jsem skoro na 23. hodinu,...
....a říkala jsem si, že Jenda bude tak unavený, že už se nebude bránit.


Chyba lávky.
Jenda není unavený nikdy.
Posadila jsem ho na okraj umyvadla.
Kdybych ho nechala na zemi, tak by se válel po zemi, kopal by nebo by mi utekl.


Věděla jsem, že musí být za 2 minuty hotovo.....se vším všudy...
Tak jsem párkrát "šmikla" a bylo to.
Jenda hystericky ječel, ale slíbila jsem mu odměnu.



Jasně....
..... není to ono, má tam "zuby", ale mohlo to být horší.


Vzadu jsem si vůbec netroufla, ale to není až tak důležité.
Důležité to bylo hlavně okolo očí a uší, kde mu to vadilo.


Myslela jsem si, jaká je to hrůza, ale dnes to 3 lidé (včetně Šárky a otce) nepoznali, že je ostříhaný, tak snad to není tak hrozné.
Jediná Eliška mi řekla, že se jí to nelíbí.


Někdy se holt člověk nemá čas ohlížet na krásu.

Jenda dostal své oblíbené Mentos bonbóny....


....a hned si je schoval do své zamilované taštičky, která přišla spolu s míčem od Andrejky....


 Ufff...
...a máme to za sebou.
Zase na pár týdnů "klid"....
...tedy od stříhání.

40 komentářů:

  1. Tak velká gratulace! Jeník úplně prokouknul. Už to ti naši hoši potřebovali :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není odpověď, je komentář (pořád mě to nepouští do tabulky komentáře)
      Včera jsme měli fantastickou scénu s malým klukem na stříhání. Když kadeřnice stříhala jeho ségru, tak pořád mlel a mlel a pusu nezavřel. Komentoval všechno a nakonec ségřin účes pochválil. (Malému mohly být tak 4 roky? nebo 5, já to tak nepoznám).Pak přišen na řadu on, kadeřnice si ho vysadila na křeslo a už to začlo. Velký boj o každý centimetr vlasu, malej se krčil, stahoval ramena, že se mu nemohla dostat ke krku a když ho chtěla stříhnout kolem uší, tak uhýbal a křičel: ucho néééé!
      (Po tomhle jsme se začali všichni řehtat, jak jsme tam byli).
      Byl to boj a stříhání trvalo třikrát tak dlouho... a naše kadeřnice byla úplně vyfluslá. (pro neznalce - vyčerpaná).
      Nakonec kluk slezl, jakžtakž ostříhaný, dostal lízátko a když kadeřnice dostříhávala maminku (jen ofinu), tak povída - mami, neboj, to nebolí! :-)
      Ani se moc nedivím, že Jeníček má ze stříhání strach.
      Ale třeba i to časem povolí...

      Vymazat
    2. Vendy, vyčerpaná, zničená, unavená...se cítím každý večer. Kolikrát toho mám plné "kecky".

      Vymazat
  2. Teda Amélko,seš borec a Jeníček taky. Hlavně,že byla dobrá mňamka za to trápeníčko :-)Měj se moc pěkně.Papa Věra.

    OdpovědětVymazat
  3. Chvíle křiku, ale pak to vypadalo, že už se pro zdokumentování i usmívá.
    Ani se nedivím, že si toho nikdo nevšiml, ten setřih není až tak viditelný, zkrácena hlavně ofina, takže zadní dlouhé vlasy vytvářejí dojem, že se nic nezměnilo. Ale klukovi to sekne, jen co je pravda. Před x lety se mi takhle líbil V. Neckář, možná si ho některé tehdejší fanynky budou pamatovat.,
    Řekl bych, žes šikovná skoro kadeřnice, opravdu má Jéňa na chvíli pokoj.

    OdpovědětVymazat
  4. Zvládla jsi to perfektně, vždyť je to pěkné. A sluší mu to :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No, u vás nejde nic jen tak, Marcelko! Zvládli jste to, i si u toho fotila, takže toho parádníka můžeme vidět :o)
    Klidný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Raz za čas sa nechať ostrihať je dôležité...ale myslím, že aj ten bujný účes predtým mu naozaj sedel (:

    PS: Niesom si tým celkom istá, ale mám dojem, že na to ICQ som si Vás už pridala...neviem no. Možno tá žiadosť nedošla..

    OdpovědětVymazat
  7. Praktičnost někdy zkrátka převládá nad vzhledem, já bych řekla, že Jeníček to má zastřihnuté pěkně, zvládli jste to dobře! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. chuďa... já jsem taky vždycky nešťastný ze stříhání :D A nikdo mi nic za odměnu nedá :D Ale sluší mu to - povedlo se to i za cenu slz... ty uschnou :)

    OdpovědětVymazat
  9. ... ani jsem netušila, že můj dotaz na stříhání bude tak aktuální (dotaz souvisel se staršími fotkami, kde měl Jeník vlasy kratší). Stříhání se ale povedlo, Jeníkovi to sluší, já bych to v takovém časovém presu nezvládla. Přiznám se, že při pohledu na ty slzy je mi ho líto, těžko říct, co jeho dušička prožívá. Pravdou je, že teď bude mít na čas pokoj. Mějte se moc krásně, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som stihala maleho ked spinkal, dopadlo to horsie, vsetci sa ma pitali jak som mu to mohla udelat.

    OdpovědětVymazat
  11. Náhodou, to není vůbec špatné, mám podobný sestřih a tak vím, jak je to nepříjemné, když vlasy padají do očí. Třeba Jeník časem pozná, že se mu po stříhání vlásků uleví, že se bude cítit líp...
    U nás stříhá muž a zuby bývají obrovské, u Jeníčka to dopadlo dobře. :o))

    OdpovědětVymazat
  12. Naše tříletá nebyla stříhaná snad nikdy. Za ten boj mi to nestojí. ;-) Ono i učesat ji, aby neměla dredy, znamená přeprat ji. Takže jste dobří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lentilko, češu ho jen jednou za týden, protože to je boj. Elišku jsem stříhala ve spánku, ta se nevzbudila, Jenda má lehké spaní. ELiška se nechala poprvé dobrovolně ostříhat v 6 letech u tety.

      Vymazat
  13. Lekla jsem se, jestli to střihání nebyla odezva na mou zmínku o Jeníčkových vláskách, ale v komentářích u předcházejícím článku jsem se dočetla, že při mé zmínce už bylo dílo dokonáno. :-) Taky jsem kluky jako malé stříhala a vím jak se báli střihání kolem uší. Zvládli jste to s Jéňou na jedničku!

    OdpovědětVymazat
  14. Vzpominam si, kdy muj syn jeste cca. pred 2 lety utekl od kadernika, uz sedel na kresle a slibil, ze nebude vyvadet, byla to dost velka ostuda, jelikoz mu bylo uz 8. Nikdy se nam nevalel po zemi, ani jako maly ne, ale tenkrat poprve sebou mrsknul na zem, kdyz jsme chteli,aby se vratil. Zazivala jsem to take od malicka, ale uz je to konecne prekonane a necha se celkem bez problemu ostrihat. On se hlavne bal tech nuzek.
    Takhle to Jenickovi slusi a hlavne mu to neleze do oci.

    Hana

    OdpovědětVymazat
  15. Teď už je mi jasné, proč nosí delší vlásky.

    OdpovědětVymazat
  16. Jak už tady mnohokrát zaznělo, zvládla jsi to dobře, takže velká gratulace! Hlavněš, že se bude Jeníkovi dobře koukat po světě bez přebytečných vlasů před očima :)

    OdpovědětVymazat
  17. Uff, gratuluju, že jste to zvládli be zranění.Já bych se dost bála někoho stříhat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, já taky. Kohokoliv, natož zmítajícího autistu, ale přece mu nedám gumičku...

      Vymazat
  18. Jenda je super ostříhaný,sluší mu to :c)
    Adina

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi opravdu šikovná. Nemít čas a takhle střihnout... to je opravdu o šikovnosti! J.

    OdpovědětVymazat
  20. Na tu rychlost paráda. a nakonec má pěkné vlásky, může je mít douhé...vzadu..

    OdpovědětVymazat
  21. Amelie jsi šikovná a Jeníčkovi to sluší. Já bych to tak nesvedla. Měl by ofinu křivou.

    OdpovědětVymazat
  22. Jéje, to muselo být něco. To já sem byla pravý opak, pamatuji se, jak jsem se s oblibou stříhala sama...:-/, musela sem pak jít na ježoura :P

    OdpovědětVymazat
  23. Jo, zvládli jste to! Oba, ale věřím, že Ty jsi toho měla opravdu plné zuby!

    OdpovědětVymazat
  24. Já tě asi naštu, ale mě se Jenda s dlouhými vlasy okolo očí moc líbil. :-) Jasně, teď to má skvělé a je jisté, že to potřeboval, však by z toho mohl šilhat. Ale slušelo mu to. ;-)
    A nic si z toho nedělej. Když jsem byla menší, tak jsem měla vlasy dlouhé pod zadek. Maminka mi jednou chtěla zastřihnout konečky a já také spustila. Začala jsem řvát na celé kolo, že nechciiiiiiii! A když jsem potom na zemi viděla ty kusy, co mi maminka zastřihla, tak jsem sní prý týden nemluvila (na to si ale nepamatuji). :-D Takže vy jste byli šikovnější než já! :-x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy nenechávám padat na zem, právě proto, aby se nelekl...

      Vymazat
  25. Odpovědi
    1. Teď je mu 7 roků a to už ho nemá, ale na fotkách mu bylo 5 let a tehdy ještě dudlík měl. Je autista a kousal si ruku, tohle bylo tedy menší zlo...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...