středa 4. července 2018

Lidi na mě mluví


Jeníček je nešťastný. Má nové vozítko, ale přitahuje pozornost...a lidé na nás (na něj) mluví...kolik stálo, kde jsme ho koupili, děti si ho chtějí půjčit a tak Jeníčka honí a Jenda je z toho šíleně nešťastný.


A tak padne do trávy, škube si travičku a pohazuje si s ní a neví, co má dělat....
Chce být venku, chce jezdit na odrážedle, ale nezvládá lidi...


A to jsem s ním, děti jsem 2x ohleduplně poprosila, aby ho nechali na pokoji, že je nemocný a že se lidí bojí...
Dospělým odpovídám sama, snažím se ho uklidnit, ale pořád to nestačí....




A jak ráda, bych mu pomohla....
Někdy jsou i síly maminky tak malé, nicotné .... a zoufalství autisty tak veliké....

A je šílené vidět, jak vlastní dítě trpí...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...