úterý 3. července 2018

Heřmanická jídelna


Při svých toulkách k Heřmanickému rybníku jsem objevila jídelnu...
Na internetu měli napsáno, že mívají palačinky.
Když jsem to řekla Elišce, byla přímo natěšená a chtěla se tam podívat.
Několik dní jsme to plánovaly.
A do poslední chvíle jsem netušila, zda-li Jeníček zůstane doma, nebo půjde s námi.


Eliška je pro něj silnou motivací a tentokrát se rozhodl jít s námi.
Palačinky nakonec neměli, ty prý mívají k snídani..do cca 11 hodin...


Naštěstí tam nebyli lidi, tak to Jeníček zvládl.
Elišce se moc líbilo prostředí a barevné ladění do zelena....



Jeníček si dal vývar, ten má rád i doma...
A pak mi kradl z talíře zelí....










Je tam krásně a určitě se tam někdy zase vrátíme...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...