neděle 7. prosince 2014

Adventní koncert


Mám ráda tento předvánoční čas. I když nestíhám napéct a uklízet... o to přece nejde.


Užíváme si s dětmi druhou adventní neděli, díváme se na pohádky, svítíme si svíčkama....


....a je nám hezky na duši.


Jeníček se letos nevztekal, když jsem mu řekla, že se budeme dívat na Adventní koncert....a Eliška se na koncert vysloveně těšila.
Sice se Jeníček už třikrát ptal, kdy bude konec, ale vypadá to, že vydržíme až do konce.
Hraje si na iPadu, tulí se s Betkou na gauči a vypadá to, že Adventní koncert přijal jako předvánoční rituál.
Holky se dívají na koncert u Elišky v pokoji. Bohužel společně to nejde.


Tentokrát se vybírá na občanské sdružení LIPKA v mém rodném městě - v Prostějově, tak se ve mně mísí radost z toho, že znám "hlavní aktéry" dnešního Adventního koncertu a smutek z toho, že jsem tak daleko...



Užívejte si poklidné předvánoční dny a mějte se rádi.


Krásnou 2.adventní neděli vám VŠEM....



18 komentářů:

  1. krásné, vám všem taktéž krásnou a klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Máte moc pěkný věneček.Tak společně hezky prožijte zbývající adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě taky, Ami. Máte strašně krásný věnec! :-)
    A přesně, pečení a úklid není to nejdůležitější!
    Jsem moc ráda, že Jeníček přetrpěl koncert :-) A že ses mohla koukat :-))
    Měj se hezky, Lilli

    OdpovědětVymazat
  4. I tobě přeji krásnou druhou adventní neděli:)

    OdpovědětVymazat
  5. Prostějov je Tvé rodné město Amálko? Já myslela že jsi odjakživa z Čech. Taky tam máme rodinu z obou stran,říkají ti něco Okluky u Prostějova? Moc tě zdraví Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okluky? A není to "rekreační" místo? Myslím, že jsem tam jezdila na tábory jako dítě.

      Vymazat
  6. I tobě hezkou a klidnou neděli i další dny :-). Můj táta chodil do Prostějova na gympl a bydlí tam jeho bratranec a určitě více příbuzných, o kterých já ani nevím :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Preju vam vsem krasny adventni cas.
    Dulezite jsou chvile spolu, urcite ne nejaky uklid. =)

    OdpovědětVymazat
  8. Před začátkem Adventu jsem na vás 4 myslela a na to, jestli Jeníček "dovolí" sledovat adventní koncert... To je úžasné, že to šlo! Hodně pěkných chvilek se světlem a ve světle přeju!

    OdpovědětVymazat
  9. Na koncert se taky pokaždé těším.

    OdpovědětVymazat
  10. No to je dobrá zpráva! Přeji Vám všem též krásný adventni čas! Amélko, mohla bych ještě poprosit o Tvůj soukromý e-mail, šlo by to? Díky a zdraví Petra, Víteček a Honzíček

    OdpovědětVymazat
  11. Také se pravidelně koukáme na adventní koncerty a zapalujeme svíčky na věnci. Je to pěkné zastavení v předvánočním čase.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  12. Amálko,ano,byl tam rekreační areál,jezdili jsme tam s mládeží na křesťanské pobyty - Okluky,to jsou vzpomínky :)) Už je to tam zrušeno. Měj se krásně,pa Míša

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké adventní dny a vítám tě na mém blogu,kde jsi se přidala.Budu ráda,když občas nakouknete.
    Daška

    OdpovědětVymazat
  14. Od začátku jsem to přečetla až sem, ale tady už musím napsat, že i my se pravidelně s manželem díváme na vánoční koncerty a je nám dobře i smutno. Jsme rádi, že ještě jsou na světě dobří lidé a chci věřit, že je jich hodně. Krásnou třetí adventní neděli, Marcelko. Tobě i dětem.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...