sobota 27. prosince 2014

Kalendář od Jeníčka


Jeníček vytvořil ve škole s asistentkou nádherný kalendář....

Fotila jsem ho narychlo v autě, když jsme vezli dárky babičce k svátku a až doma jsem si všimla, že únor se nepovedl hezky vyfotit.



Tak až budeme u babičky příště, třeba si vzpomenu a udělám fotku novou.










Kalendář je úžasný.....a všem okolo se moc líbí.
Bylo to krásné a milé překvapení.


23 komentářů:

  1. Mně se taky moc líbí. Autoři kalendáře jsou moc šikovní a nápadití. A nezapomněli v měsíci září ani na všechna vaše zvířátka.
    Tak ať babičce hezky slouží.

    OdpovědětVymazat
  2. Kalendár je nádherný! Veľmi sa mi páči, hneď by som si podobný zavesila na stenu. :)
    Majte sa krásne, pokoj, radosť a veľa božej milosti nech naplní váš dom. Letitia.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky a k tomu jeste uzitecny darek od Jenika ,je videt ze mu to ve skole jde.

    OdpovědětVymazat
  4. Kalendář je nádherný a Jeníček je velký šikula. Přeji pohodu a klid.

    OdpovědětVymazat
  5. Je nádherný! Je to báječný nápad a Jeníčkovi se moc povedl.

    OdpovědětVymazat
  6. Kalendář se Jeníčkovi moc povedl, musí mít moc hodnou a šikovnou asistentku. Každý měsíc hezky vystihli a znázornili. Krásný dárek:-) hezké poslední dny letošního roku. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak úžasný nápad! Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásný kalendář. Přeji hodně radosti a šťastné vykročení do nového roku.

    OdpovědětVymazat
  9. Šikulka :-)
    Tý jo, ta červnová fotka je prostě překrásná :-O ;-)
    Kdysi dávno jsem taky ve škole takový vyráběla (nevím teda, jak je tenhle veliký, ten náš byl A3, takže podle mě dost nepraktický :-D), dala jsem ho tehdy babičce.
    Ještě teď si pamatuju, že jsem tam někde měla abstraktní linku, motýly vybarvené podle čísel... a myslím vystřihnuté třešně a něco namalovaného zmizíkem na inkoust :-D
    Ale už je to dávno, skoro deset let zpátky.

    OdpovědětVymazat
  10. To je krasny napad! Jenicek je opravdu sikovny.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný kalendář, moc šikovný Jeníček a bezva škola či asistent! Helena

    OdpovědětVymazat
  12. To je šikula, to příští rok taky zkusíme! Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  13. Ten kalendář je vážně skvělý! Takový dárek člověku dělá radost po celý rok, navíc když je ručně vyrobený od milované osoby :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jeníček je šikulka, kalendář je náramný!

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný nápad, kalendář se moc povedl. Určitě udělal velikou radost.

    OdpovědětVymazat
  16. Q.B.F.F.F.S. - Kéž je to dobré, šťastné, příznivé a zdárné v roce 2015.

    OdpovědětVymazat
  17. Milá maminko. To menší bílé srdíčko v únoru, tak toho bych si jako máma hodně vážila. Vymyslel ho úplně sám Jeník. Sevřete dlaně k sobě a pak sklopte prsty dolů, aby se dotýkaly spolu nehty a máte....srdíčko :). Jeník má výtvarný a hudební talent. Přeji Vám všem opravdu dobrý rok 2015,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Já si vážím každého obrázku. Jeden krásnější než druhý, radost se dívat. To mateřské srdce plesá.

      Vymazat
  18. Radost se podívat, Jeníček je moc šikovný!

    OdpovědětVymazat
  19. Bezvadný nápad! A ty obrázky jsou kouzelné - moc se mi líbí všechny!

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ten je krásný! Moc se povedl..

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...