čtvrtek 4. prosince 2014

Tangramy



 Tangramy Jeníčkovi nejdou - nechápe obrázky bez mezer ani s mezerama...


Nešlo mu to ani s nápovědou, tak jsem dva obrázky udělala já...



Ale za pokus to stálo....






A sladká tečka na závěr...


6 komentářů:

  1. Tangramy jsou složité i pro dospělé, je to hodně abstraktní skládanka, syn to začal chápat až v pubertě. Holkám to jde? Ale musím říct, že se mi moc líbí ta sada. Petra (omlouvám se za anonymní komentář, jinak mi to nešlo.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím, zda to holky zkoušely, možná už někdy dříve. Zkusím jim to zase vnutit:-P

      Vymazat
  2. Ani se Jeníčkovi nedivím, - taky na to koukám s despektem, - tím samozřejmě nechci říct, že to není potřebné, - ale naplňuje mě blahem, když vidím Jeníčka u plnění úkolů se usmívat :o)))). Cením si jeho rychlých pokroků, na kterých máš lví podíl...... Krásné bylo Jeníčkovo čtení písmenek....je zlatý...
    Zdraví Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem nevěděla čím ho zabavit a tohle bylo ještě neokoukané.. Nezaujalo, nevadí. Ale zabavilo "nás" to na pět minut:-) Každá minuta dobrá....

      Vymazat
  3. Máme úplně ty samé. Sice jsem si zahrávala s myšlenkou, že si je vyrobíme z barevných desek a obrázky stáhnu z netu, ale pak jsem narazila na tuto a líbilo se mi, že na víku si syn může stavět magnetické postavičky, ty bakugany.
    Je to úžasná hračka. A jsou tam jednoduché pro děti i složitější pro dospělé.

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto hru jsem mívala, když bylo klukům kolem 6 let a vím, že to bylo pro ně těžké a hráli ji neradi, respektive sami si s ní nehráli.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...