pátek 26. prosince 2014

Boží hod u babičky



Jeníček je věčně v letu, věčně v pohybu... většinu fotek musím vymazat, protože na nich jsou jen rozmazané fleky.



Jeníčkovi se líbí rozdávat dárky.
Aby se nehádali, střídali se po třech kusech se Šárkou. Jinak hrozilo, že dojde ke kalamitě.

Eliška si to užila jako malá a teď dala rozumně sourozencům přednost...



Poskakování a třepání ručičkama - radost Jeníčka nezná mezí.
Nemá ani tak radost z dárků, jako z jejich rozdávání.


Pozná E (dárek pro Elišku), Š (dárek pro Šárku), B (babička), ale zmatek nastává pokaždé, když je na balíčku počáteční písmenko M (M jako maminka, Marcelka, Martin?), ještě že mu Eliška ochotně poradí...











18 komentářů:

  1. to je krásný :) u nás doma rozdává dárečky já :) tentokrát jsem byla na Štědrej den jen s maminou.. a je to super :) i tak byla pod naším malým stromečkem hromada jak pro deset lidí :D je to krásný, jakou z toho má Jeníček radost :) a děkuji za přání a za krásný komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček si vánoce hezky užil :-) Není nad to, vidět děti šťastné, to je nad všechny dárky světa :-) Krásný zbytek roku

    OdpovědětVymazat
  3. No páni, krásně jste si užívali Ježíška, poprvé u vás doma a pak ještě jednou u babičky. Jeníček je kouzelný, ta jeho nefalšovaná radost musí nakazit všechny přítomné a při prohlížení fotek, nakazila i mě. Mějte hezké sváteční dny a užívejte si rodinnou pohodu.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, to je dárečků! A je hezké, že jsou s větší radostí rozdávány, než přijímány. I když, i to kouzlo rozbalování - co tam asi bude? - mají děti rády.
    Opožděně přeji hezké svátky vám všem.

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi ta předposlední fotka, Jeníček s čuníky :-D Byl spokojený?
    Ještě jednou krásné svátky - i Štěpána :-D
    ♥♥
    Co dostala Marcelka, Babička, Jeníček i holky, smím-li se ptát? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Amelie, přeji celé Tvé rodině svátky plné zdraví, lásky a v novém roce hodně Božího požehnání. Krásně si zachytila Jeníčkův pohyb a radost. Slávka

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Jeníček je prostě úžasný♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherně nazdobený stromeček a moje oblíbené medvědí tlapy.
    Q.B.F.F.F.S. 2015

    OdpovědětVymazat
  9. Jeníček už hodně vyspěl. Koukám, jak mu to sluší, je v pohodě i u babičky, mám z vás ze všech radost, Marcelko.

    OdpovědětVymazat
  10. Nedá mi to m já to musím říct.. Eliška má naprosto boží šaty a moc jí sluší :-) Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se ty šaty líbí. Eliška sukně a šaty miluje.

      Vymazat
  11. Jeníček dělá takové pokroky:) Krásně jste to zvládli. Snad i Elišce a Šárce je lépe, přeju moc!

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Amálko už delší dobu jsem u Tebe na blogu nebyla, a tak jsem se dnes snažila to dohnat,překvapily mne děti jak vyrostly, Eliška je už slečna a Jeník ten tak vyrostl a jak píšeš dělá pokroky to je dobrá zpráva.Já by chtěla celé Tvé rodince popřát k Novému roku hodně zdravíčka a vykročte tou správnou nohou.Amálko máš můj velký obdiv!!! Luďka

    OdpovědětVymazat
  13. páči sa mi tá Jeníčkova radosť ako sa teší z darčekov....a ako sú tam spolu s Eliškou :) :) moc im to obom svedčí, sú zlatí.... :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...