sobota 11. dubna 2015

S Eliškou na "čínské nudle" 2


Eliška udělala v restauraci asi 150 fotek. Kam se na ni hrabu já...



Nechtěla mi dovolit fotky promazat, na každé se jí něco líbilo, ale podařilo se mi to nakonec zredukovat "jen" na dva články...








Tady už toho měl Jeníček plné zuby...


...čekání na jídlo ho totiž vůbec nebaví...



Ale nakonec se dočkal(i)....




"Nudle" jsou dobrou motivací, jak Elišku dostat alespoň na chvilku ven:)


A až se vrátí Šárka z nemocnice, tak si uděláme dámskou jízdu, aby jí to nebylo líto.

11 komentářů:

  1. Čínské nudle jsem nikdy nejedl. Jak to chutná? Jako špagety??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, zeptám se Elišky, já k tomu nějak nemám důvěru:)

      Vymazat
    2. Netřeba se bát, nudle z pánve jsou opravdu velmi dobré. :-)
      A zrovna přemýšlím, co k obědu. :-)

      Vymazat
  2. čínské nudle mají rády moje velký děti .-)Fotografka je moc šikovná:-)Hezký večer Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou ale opravdu nádherné! :-) Moc se mi líbí, zvlášť ta jedna s Jeníčkem, ta pátá, jak se tam tak krásně usmívá a kouká přímo do kamery/objektivu.

    Moc na vás myslím, mějte se krásně :-)

    Eliška po tobě převzala práci u foťáku, jooo? :-)) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si myslela, že jsem přes fotky maniak. Ne. Jsem břídil. Tolik fotek, co Eliška udělá za hodinu, já udělám za měsíc:-P

      Vymazat
    2. Důležité je, že to Elišku baví, třeba by se mohla věnovat fotografii nějak důkladněji, třeba by to mohla být jednou její profese... Ale díky Bohu za digitál, kdyby byl pořád starý kinofilm, kdy člověk nevěděl, co vlastně vyfotil a až po vyvolání bylo to překvapení na světě, tak byste se asi nedoplatila :-)!!! Zuzka

      Vymazat
  4. Ani mě nebaví čekání na jídlo:D A fotky se Elišce povedly, vůbec se nedivím, že je nechtěla promazat:)

    OdpovědětVymazat
  5. Eliška by mohla být skvělá fotografka! Focení ji očividně baví a navíc, má dobrý záběr. Parádní série do alba, Ami!

    OdpovědětVymazat
  6. Zdá sa že si Eliška našla nový koníček - fotenie :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...