čtvrtek 23. dubna 2015

Počítáme....












2 komentáře:

  1. Marci, prošla jsem si články zpět a koukám, jaké dělá Jeníček pokroky. A i ve škole ho to určitě baví. Jsem ráda, že aspoň tady se daří, tak jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslela jsem, že Jeníček a čísla, jedno jsou, ale dnes vidím, že se u počítání trochu kroutil :-) Ale není divu. Jak se tak koukám na tu pomůcku, tak už je to opravdové počítání a je třeba zaměstnat hlavičku. Vidím ale i želatinové medvídky, tak si myslím, že jste nakonec společně spočítali všechno, co bylo potřeba. ;-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...