neděle 12. dubna 2015

Děti bez dozoru


- "Mami, mamií, CO TO JE???
Chudáci děti! TAM BYCH NIKDY bez TEBE nešla! Proč prodávají děti do cirkusu, to jsou tak zlí? To si můžou dovolit?
A jaký ten dozor musí být? Jak mě musí hlídat? Musí se na mě někdo dívat, nebo mě držet? Hlídat?
KDE to je? Tam nikdy nepojedu..."



8 komentářů:

  1. Cha,cha,no to som mala skor vediet,kde to je :)

    OdpovědětVymazat
  2. Amelie kde to je?Vezu tam kluky .-)Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Já rozumím, vím, jak to tvoje děti berou, musí to být těžké jim to vždy vysvětlovat. Jsi jednička.

    OdpovědětVymazat
  4. :-D To vážne?! (by Dena.destra.sk)

    OdpovědětVymazat
  5. Vtipne, ale ne pro vsechny...

    OdpovědětVymazat
  6. Vtipná cedulka! Jeníčkovi nebo Elišce možná zamotá hlavu, ale v podstatě je vtipná.
    Věra: dobrý komentář! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No, některé děti by klidně mohly v cirkuse vydělat balík! ;) Protože jsou to kašpárkové, šašci a klauni a rádi se předvádějí a mnohým to velmi dobře jde..:) ;). A na veselé dítě se vždycky dobře kouká..:).

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...