pátek 10. dubna 2015

Africká rodinka



















5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Tarbíky má Jeníček rád na Youtube. Myslím, že tohle jsou surikaty.

      Vymazat
  2. jen mě zarazil ten pokyn k údržbě, ale to se asi týkalo pytlíku, že? ale je to moc pěkné, já surikaty miluji, kde vy chodíte k tak nádherným věcem? naše město je šíleně malý, co se týká nákupu potřebných věcí... ale jinak potraviny jo a hadry taky, ale pomůcky a knížky a kartičky to nee! ale snažím se si vše objednat přes ty obchůdky, přeci jen pak nemusím platit poštovné ;-) většinu mi vychátí, hlavně, když toho beru více a častěji :-)
    marcelko, máš dobrou ruku na výběr, jeník se pak pěkně rozvíjí, je to hlavně tvou zásluhou...

    OdpovědětVymazat
  3. Prirodny,umelecky vyrobok,to sa ceni,ako sa s nim Jenik hra ?.... na rodinu,alebo nejake usporiadanie,alebo hlavne hmatom...?Amy, napis prosim,
    co ho na hracke zaujalo...pozna zvieratka z Tv,alebo pouziva uz encyklopediu zivocichov ? papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy si je staví do řady, jindy bojují jako "bojovníci", někdy je vozíme v nějakém autě, občas je použijeme na úkoly, jindy s nimi hrajeme hru "přihořívá, hoří" a Jeníček je hledá po bytě... Střídáme to.
      Ano, čteme i knihy, pokud na ně má Jeníček zrovna náladu.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...