pondělí 20. dubna 2015

Oslíci jdou do kina


Myslela jsem, že půjde jeden oslík, ale děti vzaly všech pět kousků...




Šli jsme do kina na Ovečku Schaun ve filmu.
Poprvé v životě všichni společně v kině.
Není to nádhera?



Jeníček šel vzorně s oslíkem za ruku...





Cestou si děti daly zmrzlinu...



...a v kině před začátkem představení mlsaly ještě brambůrky.


Reklama na Mimoně se Jeníčkovi líbila. Vypadá to, že už víme, na co půjdeme příště...



A za odměnu lízátko....


16 komentářů:

  1. To je úžasné! Mám z vás, Amélko, ohromnou radost, jaké děláte pokroky a jak skvěle vám to spolu jde!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nááádhera :):):)
    P.S.:prepáč mi tu chybu v pred.kom.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeníček byl v kině a takhle hodný? To je úžasné!
    Měli oslíci taky vstupenky? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Panečku Amélko, to je naprosto úžasné!:)) Jste skvělá! :) Klobouk dolů za pokroky, které s dětmi děláte!:) No nemám slov, je super vidět, jak se Vám začíná Vaše trpělivost pomaličku vracet:))

    OdpovědětVymazat
  5. jůůůůů - nádherný příspěvek--plný krásné energie ♥ Moc ti to Amélko přeju at takovýchle dní je víc a víc ♥
    měj se hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Já strašně ráda chodím do kina, s přítelem, s mamkou a jednou budu chodit i s dětmi :)
    Krásný den, Klariss

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, vypadá, že si to děti užily. To je snad poprvé, co Elišku na fotkách vidím v kalhotech a ne v sukni, moc jí to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší k svátku, ZDRAVÍ, chvíle klidu jako zásobu na ty chvíle neklidné. Hodně chvil, okamžiků, pidiminut s dětmi, kdy je HEZKY.
    Kino je fajn, ale nějak nechápu ty decibely, to je jako na diskotéce. Ale když pozoruji děti, nevadí jim to.
    My poprvé byli v kině, kde byl dovolen popcorn. Nadšení nepopsatelné.
    Musela jsem se škodolibě smát, když jsem v rychlosti nakoukla po filmu do sálu....vysmekla jsem poklonu uklízečkám:-))))
    Jinak tip: KONEČNĚ DOMA, i dospěláci se chechtali a u nás teď lítají jen a jen hlášky z toho filmu.
    Magda

    OdpovědětVymazat
  9. No nieje to krásne vidieť svoje 2 autistické deti ako sa spolu držia za ruky, teda cez oslíka ale aj tak aa že idete spolu s nimi do kina? Pomysleli ste si to niekedy?:) A došlo vám že za to všetko šťastie môžete len vy, pretože vy ste pri nich stáli v tom najhoršom? no nieje to krásny pocit?
    Prajem vám krasny večer plný lásky a šťastia:))

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelko,
    přeji krásný sváteční den:-),hodně štěstí ,zdraví,pohody a lásky.
    Nějak nestíhám chodit na návštěvu blogu jako dřív a tak koukám jaké máte pokroky.Jste skvělí,jen tuhle jsem se "zaradovala" když jsem četla nadpis Plzenˇ-jé Amelie byla tak blízko,pomyslela jsem si ale bohužel hned jsem zahlídla nápis Dobřany a tak doufám,že už je vše v pořádku,že jste všichni spolu a jen tak jsem si všimla pět stínů na zemi?a oslíci to nejsou:-).Přeji Vám všem jenom samou radost.vlad´ka

    OdpovědětVymazat
  11. Oslíky miluju - sama mám doma jednoho plyšového..:). Moc pěknou procházku jste si udělali...:). Děti si to krásně užily..:).

    OdpovědětVymazat
  12. Jenom víc takových dnů. Je hezké se dívat na takové obrázky. Moc Ti to přeji.
    A bude líp, věř tomu. Ale Ty už dávno věříš, nikdy jsi vlastně nepřestala doufat, že se ten osud alespoň trochu změní, proto ta letitá práce. A hle, uzrávají první plody.
    Hodně štěstí, Ami, hodně štěstí vám všem!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...