čtvrtek 16. dubna 2015

Na hřišti


Chodí PEŠEK OKOLO.... nekoukej se na něho...








Jeníček chodil asi pět minut pořád dokola okolo pískoviště...


...a nechtěl jít na skluzavku, protože tam byly děti...



Donutila jsem ho jít na chvilku na houpačku...


..a on se podle toho i tvářil...





A taky jsem ho "nutila" se dvakrát sklouznout... a pak, že půjdeme (pro něj konečně) pryč...
Otáčel se, zda se někdo nedívá...




....a rychle se sklouzl...


A pak už si zase vesele poskakoval po chodníku dál v naší procházce....

6 komentářů:

  1. Mám radosť,denné reportáže sú potešujúce :)...my sme mali ťažký pondelok,aj keď bol aj prelomový...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno dokázal a pak si ještě vesele poskakoval - to je prima, ne?

    OdpovědětVymazat
  3. Na jednom záběru je vidět, že jste na hřišti opravdu nebyli sami a Jeníček se i přesto pohoupal a sklouzl na klouzačce. A hlavně je hezké, že si dá říct a poslechne maminku. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Užasná práca, vidno na nom ako sa prekonáva je to silný bojovník..obdivujem ho že sa prekonal:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny je Jeníček. A krásne pokroky robí (odkedy ste sa oslobodili).
    Myslím na vás v modlitbách. Pokoj... L.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...