neděle 23. července 2017

Do kina na "Já padouch 3"

zápis Elišky:

Jdem s Jendou do kina a on na všechno sahá, na koš, na zem, sbírá věci ze země apod.
"Jení, až budeme v Karolině, půjdeš si hned umýt ruce, aby jsi mohl jíst popcorn."
"Nace, nace, fuj!?"
"Musíš si umýt ruce, protože na všechno saháš a nemůžeš si dávat špinavé ruce do pusy, můžeš chytit nějakou nemoc."
"Nace, nace, nace, ina koše!"
Jeníček měl záchvat vzteku, chodil s rukama za zády, chodil jako prkno nebo jako robot, a dělal, že se nesmí ničeho dotknout. Když jsem mu řekla, že může, škubal rukama a nohama. V Karolině si umyl ruce a dostal popcorn. Dělal, že ho nemůže jíst a cukal rukou, že se ho nemůže dotknout. 

Cestou z kina - Podpis petice

Při odchodu z Karoliny nás odchytla nějaká slečna, jestli podepíšeme petici za odmítnutí eura v ČR. Tak jsem jí šla podepsat. Jeníček se strašně naštval, utíkal pryč a říkal, že jsem hrozně trapná, že nechápe, jak můžu mluvit s cizí paní, že jsem divná. Prý se utíkal schovat, aby ho nikdo nenutil to podepsat. Že by nikdy nikdy nic nepodepsal. Tak jsem se mu snažila vysvětlit, že ho nutit nikdo nebude a navíc to podepsat nemůže, když je dítě. Vztekal se, zacpával si uši a řval: "Ina koše, nůžky šmik!!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...