pondělí 31. července 2017

S králem čuníků na poštu


Takhle Jenda "zlobí" s domácím telefonem....


Král čuníků jede na poštu....
 Hezky připoutat a nakrmit houskou, aby za jízdy nerušil maminku....



Jenda na poštu jít nechtěl, tak jsem ho nechala v autě...





Když jsem vyšla z pošty, čuník se válel po chodníku....



Zvedla jsem ho a podala jsem ho Jeníčkovi.... okamžitě ho dvakrát zahodil na zem....




Pak krále čuníků zavíral do okna....



Když už jsem seděla za volantem, vyhodil čuníka ještě jednou z okénka....

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Když už rozchod, smutek, bolest, tak jsem si řekla, že bych si měla konečně JÁ udělat radost....toužila jsem po nich mnoho let.

      Vymazat
    2. To je potreba! Kdyz neni spokojena maminka, nejsou spokojene ani deti.
      A jak se dari holkam?

      Vymazat
    3. Já myslím, že dobře...že oběma změna prospěla.

      Vymazat
  2. Ještě že je ten čuník tak trpělivý. :)
    A ty puntíky jsou vskutku slušivé, rád Tě vidím.

    OdpovědětVymazat
  3. Puntíkatá krásna klasika:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...