sobota 22. července 2017

Rypáčkovité obrázky


Král čuníků...


Bylo po dešti a Jenda s asistentem venku.
Vyšla jsem ven z domu s tím, že jedu nakoupit. Před domem jsem se zarazila. Jeníček maloval obrázky zeleným plyšovým prasátkem, které si namáčel v kaluži.
Vidět to moje mamka, tak ji raní mrtvice nebo přinejmenším hystericky ječí na celou ulici....a rozhodí tak Jendu na celé hodiny.

VŽDY máme na výběr, jak zareagujeme. Zda budeme pozitivní či negativní, zda budeme hodní nebo zlí...
Mohla jsem nadávat, začít řvát, že se to nedělá, že bude plyšák špinavej....a zkazila bych Jeníčkovi RADOST.
Místo toho jsem mu pochválila krásné obrázky a navrhla jsem malovat raději houbičkou na nádobí. Asistent pro ni doběhl a vše bylo v pohodě...




Král čuníků s generálem....


....prasátko....


Král čuníků....


...generál...


...čuník...


...čuník čuňas čunifous.... (prasátko s reflexními páskami)



Večer jsme krále v klidu vykoupali....


..a já jsem měla RADOST, jak mám šikovného a nápaditého syna. Mě by nenapadlo malovat prasečím rypákem a ani bych takové hezké obrázky nesvedla.


1 komentář:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...