úterý 25. července 2017

Anežka zlobí

Přišla jsem domů a Jeníček plakal v posteli pod dekou.

Anežka mi na odchodu řekla, že byl agresívní, že jí pořád vysypával kabelku a mlátil něčím do zdi, že si možná sousedi přijdou stěžovat.

A tak jsem se snažila vypátrat, co se stalo...
Nepovedlo se mi to.

"Jení, co se děje?"
- "o, o,ou, o, ou..."
"Jeníčku, co se stalo?"
- "Kolečka. Kolečka!!!
Za Anežku...!" (držel v ruce 5 koleček Chipicao, které dostává opravdu jen když je nejhůř, když nepřijde asistent,ap.)
ZLOBÍ! Zlobíí.
KOLEČKAAA!!!!"

-"Co dělala Anežka?"

- "Zlobí, zlobí, zlobí."
- "A jak zlobí?"
- "Jak, jak, nemá JAK?!!!"

- "Co ti dělala?"
- "CO!"
- "CO ti dělala?"
- "Koš.
Anežka koš. Nace. Nůžky šmik."

- "Co dělala Anežka?"
- "Co dělala!!!"

- "Jeníčku, co se stalo?"

- "Uáááá.
Co, co! CO! Nemá CO."

- "Co se ti nelíbilo?"
- "Tak jo.
CO. CO! CO! Co je?!
Nemá.
Zlobí."

- "Jak zlobí Anežka?"
- "JAK!
Jak nemá.
JAK?! Nemá. Nemá. JAK nemá!!! Nemá nic."

- "Co nemá?"
- "Nemá, nemá, nemá.
JAK!! JAK!"

- "Chceš aby sem  Anežka chodila?"
- "Ne.
Neci.
Dělá si co chce."

- "Proč jste nešli ven? Vždyť je tam hezky."
- "Nemá. Neci."
 - "Ty jsi nechtěl, nebo Anežka nechtěla?"
- "Neci.
NECI. Neci. Neci. NEcííííííííí.
Nemá. Nelííbíí."

- "Proč jste nešli ven?"
- "Neci, neci, necíííí.
Neci Anežku. Chci Tomáš.
Tomáš!
CHCI TOMÁŠ."

Pak rozrušený Jeníček utekl k sobě do pokoje a zalezl do skříně....

1 komentář:

  1. Chudák malá... Posílám aspoň virtuální pohlazení, Jéňovi i Vám. Dobrý asistenti, ale i třeba hlídací babičky nebo empatický manželé - je dnes přímo nedostatkové zboží !!!! Když je člověk má, tak má vlastně poklad ;-)
    Napadlo mě - co kdyby to Jeník zkusil namalovat - co se vlastně odpoledne stalo - myslím, že fantasticky kreslí, umí vystihnout situaci a má cit pro detail. Tak až se uklidní, třeba to zkuste...
    zdravím,
    Monika

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...