čtvrtek 13. července 2017

Odpočinek v IKEE


Jeníček babičku dost "zlobí".
Tedy zlobí.... chce její pozornost, chce si hrát a jinak to neumí....
Schovává oslíka do šuplíků v kuchyni, do lednice, do mrazáku....schovává babičce boty, neustále dokola zapíná "hrající slonici" apod.




A tak, aby babičku neranila mrtvice, objednala jsem každý den k Jeníčkovi na odpoledne asistentku Anežku alespoň na 4-5 hodin...


A já můžu s mamkou na zmrzlinu, do IKEY, nakoupit nebo jen tak bloumat po obchodech...




2 komentáře:

  1. Hezky si to užijte, ženy. Já mám právě v mrazáku jen kuřecí a jahody. Osla jsem ještě neměla :-).

    OdpovědětVymazat
  2. V Ikeii jsme byli s přítelem ve čtvrtek , a také na koulích s hranolkami. Alespon jste si odpočinuli a byli spolu . Že by jsi našla spolehlivou asistentku ?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...