pondělí 31. července 2017

Pápá

Jeníček asi stokrát za den něco potřebuje... (nakrájet nektarinky, namazat chleba, sušenky, rajčata, jde na záchod...) a pokaždé se loučí SLOVY "pápá"...
Což by nevadilo. Ale on očekává odpověď a nejlépe i oční kontakt....

KDYŽ JE TO ASI POSTOPADESÁTÉ, PŘESTÁVÁ MĚ TO BAVIT.....
Odchází a říká:
- "Pápá"
a já odpovím: "Čau."
Jenda: "Pápá" a já bezmyšlenkovitě "čau"...
Jenda: Pápá!"
a já bez rozmyslu "Ahoj."
Jenda zdůrazní své "Pápáá!!!"

A já zase natvrdle: "Tak čááu..."..a modlím se, aby toho už konečně nechal...

Jenda začíná pěnit:
"Nace TAK čau!
Pááápááá!!!"

"Pápá!" procedím skrze zuby...
a Jenda spokojeně odchází....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...