pátek 14. července 2017

S babičkou NE

- "Tyty!!
Tam NECI, NE.
Tam neci!!
Ne.
Ne. Ne. TAM NE.
TAM NECI.
Ne. Néééé.
TAM NEE. TAM NEEEEEEEE.
Ne. Neci.
NECI....."
....plakal v úterý hystericky Jeníček, když jsem mu řekla, že ve středu pojede s babičkou vlakem k nim na návštěvu...

- "TO NE. NECI neci neci.
Tam neci, neci, neci.
TAM ne, ne , ne, nééé.
TAM NEÉEE.
Budou si furt stěžovat.
Hrozně si stěžuje tady a tam je ještě děda a Martin a taky budou nadávat. Ne.
Tam neéé.
Neci.
Nééé.
Nééééééééé.
NECI.
Tam neci. Nééééé....
Babička furt ječíí. CHCI jela domů."

Nedal se nijak uklidnit.
Babička se nejdřív rozbrečela, že ji Jeníček nemá rád, když k nim nechce na návštěvu, a pak se naštvala a utekla ven....

Měla jsem mít devět dní VOLNO a nemám nic...
I tak vypadá autismus....
Lístky na vlak jsem stornovala a o volných dnech si nechám jen snít....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...